Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@02:35:10 GMT

امريکا بايد به اشغال سوريه پايان دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۱۷۳۷

امريکا بايد به اشغال سوريه پايان دهد

خبرگزاري آريا- رئيس ستاد کل نيرو‌هاي مسلح: نيرو‌هاي مسلح ايران و روسيه بنا به درخواست و دعوت دولت قانوني سوريه در اين کشور حضور دارند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از مرکز ارتباطات و تبليغات دفاعي ستاد کل نيرو‌هاي مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقري رئيس کل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران امروز پنجشنبه با ارتشبد شايگو وزير دفاع روسيه و سپهبد حلوصي آکار وزير دفاع ترکيه در سوچي روسيه ملاقات و مذاکره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين ملاقات‌ها موضوعات و محور‌هاي مهم همکاري‌هاي دفاعي و نظامي مقابله با تروريسم در سوريه، تأمين امنيت شرق فرات در صورت خروج امريکا از اين مناطق، تصميم گيري در مورد عمليات پاکسازي تروريست‌ها در منطقه ادلب و توسعه مناطق کاهش تنش، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
رئيس ستاد کل نيرو‌هاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در اين مذاکرات با تأکيد بر اينکه اعلام خروج امريکا بيشتر يک ادعاست، تأکيد کرد: 3 کشور ايران، روسيه و ترکيه به عنوان کشور‌هاي ضامن، خواستار خروج هرچه سريعتر نيرو‌هايي شدند که بدون هماهنگي با دولت قانوني سوريه در برخي نقاط اين کشور حضور داشته و مناطقي را اشغال کرده اند.
در اين اجلاس همچنين تأکيد شد، نيرو‌هاي مسلح ايران و روسيه بنا به درخواست و دعوت دولت قانوني سوريه در اين کشور حضور دارند.
سرلشکر باقري گسترش مناطق کاهش تنش، کمک به بازگشت مهاجرين به شهر‌ها و روستاها، تأمين امنيت مناطق آزاد شده و پاکسازي ميادين مين و مناطق آلوده را از اولويت‌هاي همکاري‌هاي سه جانبه نيرو‌هاي مسلح ايران، روسيه و ترکيه عنوان کرد که بايد در دستور کار قرار گيرد.
وي تأکيد کرد: با توجه به اينکه تهاجمات هوايي رژيم صهيونيستي علاوه بر نقض حاکميت سوريه موجب اختلال در روند عمليات مقابله با تروريسم و بازگشت ثبات و امنيت به سوريه شده است، اين تجاوزات بايستي به شدت محکوم و از ادامه آن خودداري شود.
رئيس ستاد کل نيرو‌هاي مسلح کشورمان در ادامه سفر خود به روسيه عصر امروز در اجلاس سه جانبه رؤساي جمهور ايران، روسيه و ترکيه شرکت مي‌کند و به تهران باز خواهد گشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امريکا اشغال سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.


دیگر خبرها

  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • خبر خوش برای سربازان