Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک زن روس که از سرکردگان هسته‌های محلی تروریستی و سازمان دهنده واحدهای مخفی گروه تروریستی داعش در منطقه آستاراخان روسیه بود، توسط نیروهای سرویس امنیت فدرال این کشور دستگیر شد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعاتی سرویس امنیت فدرال روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد که در منطقه آستاراخان، یکی از رهبران هسته‌ای محلی تروریستی مرتبط با گروه داعش دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت درباره زنی است که سازمان دهنده فعالیت واحدهای مخفی گروه تروریستی داعش در خاک روسیه است.

او هزینه هنگفتی برای تامین مالی اقدامات تروریستی در مسکو، آستاراخان و تومسک و مناطق فدرال قفقاز شمالی جمع آوری کرده بود. وی توانسته بود حداقل یک میلیون روبل به جنایتکاران این سازمان انتقال دهد. این فرد بازداشت شده قصد داشت به زودی به سوریه عزیمت کند.

جلوگیری از وقوع 19 مورد حمله تروریستی در روسیههلاکت سرکرده یک گروه تروریستی در جمهوری داغستان

مناطق جنوبی خاک روسیه همچنان در صدر تهدیدات تروریستی در این کشور قرار دارد. به تازگی در شبه جزیره کریمه نیز سه عضو گروه "حزب التحریرالاسلام" دستگیر شدند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" داعش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه داعش اخبار روسیه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر