Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:24:32 GMT

هفت راه عشایری در شهرستان اندیکا مرمت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۰۵۲

هفت راه عشایری در شهرستان اندیکا مرمت شد

رسول مدملیل روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این راه ها در بارندگی های دی و بهمن سال جاری آسیب دیده بودند که پس از گزارش دریافتی و بازدید کارشناسان این اداره،مرمت آنها در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: این راه ها شامل جاده دسترسی زیلا علی عسکر، چهارتنگ تینا،گلک سفید،تخت گیوه درون، گهرالقاسی ، چزو و تنگ جولان بوده که با استفاده از ماشین آلات راهسازی این اداره مرمت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره امور عشایر شهرستان اندیکا ادامه داد: بارندگی های سال آبی امسال بیش از 70 میلیارد ریال خسارت به جاده های عشایری و ابنیه فنی این شهرستان خسارت وارد کرده است.
شهرستان اندیکا با بیش از 26هزار نفر جمعیت عشایری بیشترین جمعیت عشایری خوزستان را به خود اختصاص داده است.
براساس آخرین سرشماری، این خانوارهای عشایری دارای 170هزار راس دام سبک و سه هزار و 800 راس دام سنگین هستند.
اندیکا در فاصله حدود 180 کیلومتری شمال شرقی اهواز قرار دارد و سال 86 از شهرستان مسجد سلیمان جدا و به شهرستان مستقل تبدیل شد.
7159/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 مسجد شهرستان مرمت عشایری اندیکا جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر گفت: شب گذشته در پی بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیل در قشلاق «ذاخر» خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های این روستا وارد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، ابوالفضل غنی زاده صبح امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقوع سیل موجب مسدود شدن راه اصلی دسترسی به قشلاق، تخریب چند منزل مسکونی، خسارت به خودروهای سواری، آب گرفتگی منازل و محل‌های نگهداری دام، آسیب به اسباب زندگی و علوفه دام، تلف شدن ۱۰ رأس دام سبک، قطع گاز و آب، خسارت به باغات و مزارع شد.

وی با اشاره به اینکه این بارش‌ها خسارت جانی نداشت، افزود: میزان خسارت کلی پس از برآورد اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، قشلاق ذاخر یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان ورگهان بخش مرکزی شهرستان اهر واقع شده است و در بارندگی‌های شب گذشته دچار سیل شد.

کد خبر 747161

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر