Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست کشور روز جمعه در آئین افتتاح این طرح ها گفت: چهارمین اکو پارک کشور در شهرستان آستارا قرار دارد و پیوند مردم با محیط زیست و آشنایی بیشتر با طبیعت، از هدف های این طرح هاست.
عیسی کلانتری افزود: بزرگترین اکوپارک کشور در بندر خمیر استان هرمزگان قرار دارد و اکوپارک ها در هر منطقه با توجه به وضعیت جغرافیایی، اقلیم و آب هوا ساخته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: طرفداران غیرایرانی طبیعت نیز از برخی اکوپارک ها بازدید می کنند و با ورود بخش خصوصی می توان در راستای توسعه آنها گام برداشت و حفاظت کامل از محیط زیست، مشارکت همگانی را می طلبد.
قربانعلی محمدپور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان هم در این آئین گفت: برای ساخت پنجمین ساختمان اکوپارک شهرستان آستارا به وسعت 320 متر مربع، بالغ بر چهار میلیارد و 600 میلیون ریال و برای احداث پاسگاه محیط بانی این شهرستان به وسعت 80 متر مربع، یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.
بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و تنوع زیست محیطی قابل توجه در بخش های مرکزی و لوندویل، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و در پناهگاه حیات وحش این شهرستان با بیش از یک هزار هکتار وسعت، چند راس مرال نگهداری می شود.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گیلان بخش خصوصی حفاظت محیط زیست زیست محیطی محیط زیست جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست