Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:25:39 GMT

دهان کجی سازمان لیگ به پخش زنده لیگ برتر!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۲۳۵

دهان کجی سازمان لیگ به پخش زنده لیگ برتر!

مسئولان سازمان لیگ با یک بد سلیقگی دو دیدار جذاب لیگ برتر را تقریبا همزمان برگزار می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سه تیم بالا نشین لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه در دو دیدار به میدان می روند. در اولین دیدار تراکتورسازی رده چهارمی و استقلال رده پنجمی برابر یکدیگر قرار می گیرند تا شاهد یکی از حساس ترین دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر با حضور چند ستاره نامدار و درجه یک باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار طبق برنامه ریزی سازمان لیگ از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود و از شبکه سه پخش خواهد شد.


کج سلیقگی مسئولان سازمان لیگ اما در زمان برگزاری دیدار پیکان و سپاهان است. این دیدار به شکل عجیبی از ساعت 16 آغاز خواهد شد تا 30 دقیقه بعد از شروع مسابقه اول، این دیدار نیز شروع شود و مسابقه حساس تیم دوم جدول خارج از خانه تقریبا قربانی دیدار اول می شود.


این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که با سلیقه بهتر مسئولان سازمان لیگ در یک روز تعطیل امکان ایجاد یک نیم روز تمام فوتبالی وجود داشت و مانند دیگر لیگ های دنیا، مسئولان سازمان لیگ می توانستند به شکلی این دو دیدار را برنامه ریزی کنند که تماشای یک مسابقه باعث از دست رفتن دیگر مسابقه نشود و هواداران از این دو بازی حساس به صورت کامل لذت ببرند.

 


لیگ هجدهم با توجه به قدرت گرفتن تیم های استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و پدیده در کنار تیم آماده پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی است از جمله لیگ های جذاب طی سال های اخیر است و تماشاگران استقبال متفاوتی نسبت به گذشته دارند و با نگاهی مسئولانه نسبت به این استقبال می توان شاهد فراگیر تر شدن رقابت های داخلی، بیش از گذشته باشیم.

 

فولادمبارکه سپاهان پیکان سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پیکان سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747603

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد