Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا- رییس پلیس راه استان یزد از احتمال مسدود کردن مسیر پیست اسکی سخوید تفت، عصر امروز /جمعه/ در صورت ورود بیش از حد خودروها به این مکان خبر داد.

سرهنگ 'مسعود قانعی' ظهر جمعه به ایرنا گفت: در صورتی که احساس شود حجم ورود خودروها به این مکان، بیش از حد معمول است و امکان بروز حادثه ای ناگوار می رود این مسیر توسط پلیس راه مسدود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: در صورتی که تشخیص دهیم وضعیت بحرانیست و احتمال بروز سوانح یا ایجاد ترافیک و راه بندان باشد از ورود خودروها، به استثنای خودروهای امدادی، عصر امروز جمعه به این محل جلوگیری می شود.
وی تصریح کرد: علت اصلی بروز حوادث ناگوار، سوانح رانندگی، ایجاد ترافیک سنگین و معطلی رانندگان در این مسیر، ورود حجم زیاد خودرو به این مکان است.
سرهنگ قانعی از استقرار هشت تیم پلیس راه در این مسیر در عصر امروز خبر داد و اضافه کرد: این مکان، فاقد پارکینگ است و فضای آن هم ناکافیست و گاها میزان حضور خودروها و مسافران آن بیش از 6 برابر ظرفیت آن است و همین امر موجب کندی ترافیک و ایجاد مشکلاتی می شود.
وی به رانندگان توصیه کرد مکانهای دیگری را برای تفریح انتخاب کند اما اگر به این مکان وارد شدند از توقف خودرو خود در حاشیه جاده ها برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و راه بندان، خودداری کنند.
رییس پلیس راه استان یزد همچنین توصیه کرد: رانندگان، مدیریت زمان داشته باشند و برای گرفتار نشدن در ترافیک این مسیر، زودتر به سمت مبدا حرکت کنند.
6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی پیست اسکی سخوید تفت یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است

مسیر آبادان-ماهشهر بر اثر سقوط ۷ دکل فشار قوی برق در جاده مسدود شد.

به گزارش ایسنا، شهروندان از تردد در مسیر بندر امام- شادگان به آبادان تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد