Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو هافبک تاثیرگذار دو تیم تراکتورسازی و استقلال رقابت سخت و نفس گیری در میانه میدان خواهند داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، از هفته هجدهم لیگ برتر در دیداری حساس و جذاب تیم‌های تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال خواهد بود و دو تیم برای نزدیک‌شدن به صدر جدول به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

یکی از تقابل‌های جذاب این مسابقه بین مسعودشجاعی هافبک کهنه‌کار تیم تراکتورسازی و فرشیداسماعیلی طراح جوان استقلال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو در دیدار رفت که در تهران برگزار شد مصاف سخت و پایاپایی با هم داشتند که البته برنده‌ی این جنگ فرشید اسماعیلی بود که توانست بارها و بارها خط هافبک تراکتورسازی را اسیر توانایی‌های خود کند و همچنین با یک شوت دیدنی دروازه تراکتورسازی را فرو بریزد.

اکنون که شجاعی به آمادگی قابل توجهی دست یافته و در هفته‌های اخیر در تراکتورسازی درخشیده است باز هم رودروی اسماعیلی قرار خواهد گرفت تا خاطرات بد بازی رفت را جبران کرده و به پرشورها در راه کسب سه امتیاز کمک کند. باید منتظر ماند و دید چه نتیجه‌ای در دیدار تراکتورسازی و استقلال رخ خواهد داد و کدام تیم می‌تواند نتیجه دیدار را به نفع خود رقم بزند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شجاعی فرشید اسماعیلی استقلال و تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال