Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید نصیرایی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: یکی از شاخصه های مؤمنان واقعی باور به وعده ها و سنت های الهی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه باور به وعده های الهی در دنیا و آخرت یکی از رموز موفقیت در عرصه فردی و اجتماعی است، بیان کرد: تحقق وعده های الهی مشروط به ایمان قلبی و عمل صالح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرایی ادامه داد: انسان با عمل صالح و ایمان قلبی به مقام جانشینی و خلیفه الهی در دنیا می رسد که در آیات قرآن کریم به آن اشاره شده است.

وی بااشاره به حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: این حضور حماسی پیام های متعددی برای دوستان و دشمنان داشت که مهمترین آن پیام قدرت،عظمت و اتحاد ملت ایران بود.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بخش جمهوریت نظام اسلامی را تقویت کرد و مردم سالاری حقیقی را به نمایش گذاشت.

نصیرایی با بیان اینکه مردم ثابت کردند که همیشه وظیفه شناس هستند، اظهار کرد: حماسه ۲۲ بهمن دل دوستان ملت ایران و نظام اسلامی را نسبت به آینده قرص و محکم کرد.

وی با تبیین اینکه مشکلات با تکیه به ظرفیت داخلی حل می شود، بیان کرد: ملت ایران راه رفع مشکلات را زانو زدن در برابر کفار و بیگانگان و سازش نمی داند.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: حال نوبت مسئولان است که بعد از وظیفه شناسی و نمایش بصیرت مردم رسالت خود در رفع مشکلات ملت ایران به درستی انجام دهند.

نصیرایی افزود: مردم به شدت از وضعیت نابسامان اقتصادی و بی تدبیری ها گلایه دارند ولی بین رفتار برخی از مسئولین و بی تدبیری آنان و انقلاب و آرمان های آن تفاوت قائل هستند.

وی گفت: اینکه امروز در صف طولانی خرید گوشت منتظر می ایستیم محصول انتخاب غلط است و ربطی به نظام اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی ندارد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ما اتفاقات مثبت در خراسان جنوبی بعد از انتصاب استاندار جدید را درک می کنیم،اظهار کرد: البته اگر صلابت و ایمان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نبود برخی از مسئولان به جای خدمت درگیر حواشی شده بودند.

نصیرایی بیان کرد: انتظار این است در استانی که ظرفیت های عظیم معدنی و طبیعی دارد جوانان گرفتار بیکاری و مردم دچار محرومیت و فقر نباشند که این مهم با حرکت جهادی مدیران و مسئولان شدنی است.

وی با تبیین بیانیه رهبر معظم انقلاب در آستانه دهه پنجم انقلاب ادامه داد: در این بیانیه وضعیت حال و رسالت آینده به درستی ترسیم شد و وظیفه اصلی برای گام های آینده را نیر بر دوش جوانان گذاشتند.

امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: اتفاق تروریستی در سیستان و بلوچستان نشان خوی وحشی دشمنان و معاندان دارد ولی ملت ایران تحت هیچ شرایطی از آرمان های خود دست برنمی دارد.

کد خبر 4542674

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم

مصطفی صفاری گفت: اگر شوک‌های سیاسی و اقتصادی که از عوامل خارجی است کاهش پیدا کند می‌توان پیش‌بینی کرد، امسال شاهد بهبود شاخص‌ها در بورس خواهیم بود.

مصطفی صفاری کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو گفت: شوک‌های سیاسی کوتاه مدت هستند و سریعا از بین می‌روند. اما شوک‌های اقتصادی اینطور نیستند و اثر بلند مدت دارند، گرچه اگر شوک سیاسی تبدیل به شوک اقتصادی شود، اثر آن بلند مدت می‌شود.

صفاری در ادامه بیان کرد: مرداد سال ۹۹ که ارزش بازار ۴۳۰ میلیارد دلار شده بود، سقوط وحشتناکی را تجربه کرد. پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری ارزش بورس به ۲۲۰ میلیارد دلار رسیده بود و آقای رئیسی قول دادند که به این وضعیت رسیدگی کنند. اما به دلیل برخی سیاست‌های اقتصادی که در این دولت انجام شد و شوک‌های سیاسی که اتفاق افتاد، ارزش بورس به ۱۲۰ میلیارد دلار رسید.


این کارشناس اقتصادی درباره وضعیت آینده بازار بورس گفت: هرچقدر که حوادث سیاسی کمتر اتفاق رخ دهد، طبیعی است که انتظار داشته باشیم بازار سرمایه جاماندگی خود را برطرف کند. دو سال است که شاخص بورس جا مانده است. پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران این است که اگر شوک‌های سیاسی و اقتصادی صورت نگیرد، امسال شاهد افزایش شاخص بورس خواهیم بود. البته در قانون بودجه امسال مواردی ذکر شده بود که مخالف صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های بورس است امیدواریم مجلس جلوی آن‌ها را بگیرد.


وی درخصوص اعتراض شرکت‌های تامین سرمایه درباره بند ۳ بودجه ۱۴۰۳، گفت: قانون بند ۳ این بود که افراد حقیقی تا ۵۰ میلیارد و افراد حقوقی تا ۵۰۰ میلیارد مشمول معافیت‌های مالیاتی می‌شوند و بیش از این مقدار باید مالیات بپردازند. واقعیت این بود که اکثر صندوق‌های سرمایه‌گذاری، نهاد‌های مالی و هزار فعال بازار گفتند که این قانون مخالف سرمایه‌گذاری غیرمستقیمی است که قانونگذار تعیین کرده بود. در واقع قرار بود که این قانون کمک‌کننده باشد و این موضوع را برای بازار سرمایه مستثنی کنند.

وی در پایان گفت اگر بازار بورس مثبت شد، مردم مانند سال ۹۹ سریعا سرمایه خود را وارد بازار نکنند و از طریق سبدگردان‌های یا سرمایه‌گذاری غیرمستقیم وارد بازار سرمایه شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • زیر گرفتن وحشتناک مردم توسط یک راننده فراری (فیلم)
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری