Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@03:50:04 GMT

این متهم در بهارستان بیسوادها را باسواد می کرد!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۴۴۸

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری جاعل حرفه‌ای مدارک تحصیلی با ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار محسن خانچرلی گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر جعل مدارک تحصیلی در شهرستان بهارستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس، با انجام اقدامات فنی و تخصصی، جاعل را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در آموزشگاهی در شهرستان بهارستان دستگیر کردند.
سردار خانچرلی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس و پس از روبه رو شدن با اسناد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که مدارک نحصیلی را با همدستی فردی دیگر جعل و به مبالغ بالا می‌فروخته است.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱ مدرک تحصیلی جعلی کشف و خریداران این مدارک نیز دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
گفتنی است ارزش ریالی مدارک تحصیلی جعلی فروخته شده ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث استان تهران فرمانده انتظامی متهم بهارستان مدارک تحصیلی فیلم زاهدان اتوبوس عکس سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی انتحاری حمله مرد شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بهارستان ،جمعی از بانوان محجبه در همراهی با حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه بهارستان و سرهنگ اسماعیلی رئیس کلانتری بهارستان با شعار نیروی انتظامی همراهیم همراهیم حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

طرح نور مطالبه‌ای مردمی است که از ۲۵ فروردین ماه امسال فرماندهی انتظامی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا