Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی یزد گفت: 2 شهروند یزدی بر اثر بی احتیاطی در پیست اسکی سخوید، دچار ضایعه نخاعی شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

دکتر احمد دهقان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک خانم 54 ساله در این پیست از ناحیه کمر زخمی و برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دیگر مجروح نیز یک خانم 32 ساله است که بر اثر واژگون شدن خودرو شخصی در نزدیکی پیست دچار مشکل نخاعی شده است .
این مسئول با اشاره به اینکه پیست سخوید تفت استاندارد نیست به اهمیت نظارت و پیگری توسط مسئولان برای ایجاد امکانات و زیر ساخت لازم تاکید کرد.
دهقان، دیگر مشکل این محل را جاده آن ذکر کرد که باید در صورت تردد وسایل امداد و نجات، مردم همکاری لازم برای باز کردن مسیر برای انتقال مصدومان را داشته باشند.
روزهای تعطیل با بارش برف، محور یزد شیراز و جاده اختصاصی سخوید شاهد رفت و آمد هزاران دستگاه خودروی‌سواری است و ترافیک‌ سنگینی در این مسیر حاکم است.
اغلب روزهای تعطیل این محل مملو از جمعیتی می‌شود که از نقاط مختلف استان برای تفریح و بازی روی برف مراجعه می‌کنند.
پیست یاد شده اولین پیست استان یزد می‌باشد و ضرورت دارد مسوولان نسبت به فراهم کردن امکانات بیشتر در آن اقدام کنند، این محل برای تفریح مردم و گذران اوقات فراغت در فصل زمستان به لحاظ برفگیر بودن و هم در تابستان به لحاظ خنک بودن مناسب است.
مردم از سراسر استان و حتی استان‌های فارس و کرمان به این منطقه عزیمت می‌کنند.
پیست اسکی سخوید در مجاورت روستایی به همین نام در حوزه شهرستان تفت قرار دارد.
رییس پلیس راه استان یزد امروز به ایرنا گفت: در صورت ورود بیش از حد خودرو به این مکان، احتمال مسدود شدن آن توسط پلیس راه وجود دارد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پيست سخويد مجروح تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: در این طرح، اصناف، مراکز خرید، خودروها، اماکن گردشگری و فضای مجازی رصد می‌شوند و با افرادی که حجاب را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشه است و بر اساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی مردم به دلیل ناایمنی خودروها و جاده ها: سالانه بیش از ۲ هزار نفر (فیلم)
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور