Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@04:01:36 GMT

وینفرد شفر، ترکیب 11 نفره خود را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۸۴۰

وینفرد شفر، ترکیب 11 نفره خود را اعلام کرد

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در ادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر امروز دو تیم تراکتورسازی و استقلال از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم خواهند رفت.

 

وینفرد شفر در این بازی از ترکیب مهدی رحمتی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و مرتضی تبریزی استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مرتضی تبریزی ورزشی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق

بررسیها نشان میدهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی نمی‌کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان میدهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمیکند.

بر این اساس نسبت مجموع متوسط  مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی 75 درصد و در کمیته امداد 86 درصد  کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی 47 درصد و در کمیته امداد 54 درصد کفایت می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها