Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:41:43 GMT

محور خطبه های نماز جمعه در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۸۸۲

محور خطبه های نماز جمعه در استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- خطیبان نماز جمعه در استان بوشهر برتلاش مضاعف مسوولان برای حل مشکلات مردم، قدردانی از حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن، محکومیت اقدام تروریستی در شهادت رزمندگان دفاع از حریم وطن،تبیین بیانیه گام دوم رهبری ،بیان ضعف دشمن در کنفرانس ورشو و اتحاد و همدلی تاکید کردند.

بوشهر- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برگزاری کنفرانس ضد انسانی و ایرانی ورشو در لهستان نشان از شکست آمریکا درمنطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: وقتی دشمن شکست می خورد مانند فرد زمین خورده به دنبال جمع کردن عده می رود و کنفرانس ورشو نیز مثال این موضوع برای آمریکاست.
وی بیان کرد: آنها پس از شکست های متمادی در منطقه خاورمیانه برای اینکه بتوانند در فضای سیاسی جهان جایی پیدا کنند تصمیم به برگزاری کنفرانس ضد ایرانی ورشو گرفتند که این رویه آنها نیز محکوم به شکست است.
صفایی بوشهری با محکومیت حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان گفت: این عملیات تروریست ها در واقع انتقام از پیروزی ملت ایران در 22 بهمن بوده و محکوم است.
وی ادامه داد: مردم همواره در صحنه های مختلفی که نیاز بوده امتحان خود را پس دادند و اکنون وظیفه مسئولان تصمیم ساز و تصمیم گیر است که خود را هزینه مردم کنند.
خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: بزرگ ترین عبادت در عرصه اجتماعی خدمت به مردم است که این مهم باید در دستور کار ویژه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باشد.
وی با اشاره به بیانیه اخیر رهبر انقلاب برای چله ی دوم انقلاب اظهارداشت: این بیانیه که با عنوان 'گام دوم' و در هفت سر فصل ارائه شده نشان از ولایت، بصیرت و هوشمندی مقام معظم رهبری است.
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: سران سه قوه و سایر مسئولان اجرایی باید این بیانیه را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهند و دانشگاهیان و نخبگان نیز باید با برگزاری کرسی های نظریه پردازی آن را بخوبی برای جامعه تبیین کنند.
صفایی بوشهری افزود: این انقلاب اکنون در ورود به چله دوم خود است و در طی 40 سال گذشته روند تثبیت و حفظ خود را بخوبی سپری کرد و مانند برخی انقلاب ها از تکانه های جهان استکتبار دچار تحریف و انحراف نشده است.
7212
***
امام جمعه کنگان گفت: مسئولان با همت مضاعف و کار جهادی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و دیگر عرصه های مورد نیاز قدردانی عملی کنند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران با تقدیر از حماسه بزرگ ملت ایران در یوم الله 22 بهمن افزود : بهترین راه قدرشناسی مسئولان از مردم تلاش برای حل مشکلات آنها بویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی و عمل بجای شعار دادن است.
وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد یادآورشد: تقویت بنیه جمهوریت و قدرت نرم نظام ، نمایش و اتحاد مردمی به دشمن ، زمان شناسی ملت به رغم مشکلات و تکیه بر توان و ظرفیت داخل به جای سازش و تسلیم از پیام ها و پیامدهای حماسه مانگار 22 بهمن بود.
خطیب جمعه کنگان یادآورشد: مردم ثابت کردند به رغم کوتاهی و کم کاری، حساب نظام و انقلاب و رهبری جدای از برخی مسئولان کم کار است و ملت پای نظام دینی ایستاده اند.
محمودی با اشاره به بیانیه مهم و راهبردی رهبر فرزانه انقلاب و تبیین برخی از محورهای این بیانیه گفت: به تعبیر معظم له روحیه و باور ما می توانیم منشا برکات بزرگی در 4 دهه گذشته بوده که همگان بویژه جوانان به عنوان مخاطب خاص و مورد عنایت رهبری باید تلاش کنند این راه را ادامه دهند.
وی افزود: آمادگی برای ظهور منجی و مصلح کل و تمدن نوین اسلامی و امید به آینده به عنوان کلید همه قفل ها ، شاه بیت گام دوم انقلاب ، رسالت سنگینی است که بر دوش همگان بویژه جوانان عزیز است.
امام جمعه کنگان با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران و مدافعان امنیت و عزت کشور توسط گروهک تروریستی جیش العدل و با محکوم نمودن این جنایت گفت: این جنایت با همراهی سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیست ها انجام شد و مسئولان امر باید با امتثال دستور رهبری ریشه این جنایتها را بخشکانند.
محمودی با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی و نوید معظم له در خصوص فردای بهتر انقلاب گفت: حرکت بر مبنای ارزشها و اصول انقلاب ، تحمل دشواری ها و شرائط تحریم ، همت و کار بی وقفه ، نهراسیدن از دشمن ، توکل به خدا ، پایبندی به اصول انقلاب و دفاع از دستاوردهای بین المللی انقلاب مهمترین مولفه های آینده بهتر برای انقلاب است.
وی با اشاره به شکست آمریکا و نوکرانش در اجلاس ورشو بیان کرد: شکست آمریکا در همایش دو روزه ورشو ذلتی برای نظام سلطه بود.
7208

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي خطبه هاي نماز جمعه رهبري چهل سالگي انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست