Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین کهنموییان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از 20 تا 25 بهمن ماه جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و در این دوره از رقابت ها تیم هندبال نونهالان نقده ابتدا در دور مقدماتی با پیروزی مقابل تیم های همدان، قم و تربت جام به عنوان سرگروه در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت و به مرحله نیمه نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی نیز با شکست تیم مدعی و قدرتمند سبزوار که به نوعی مهد هندبال کشور محسوب می شود، شگفتی بزرگی از خود به جا گذاشت و فینالیست شد.
رییس هیات هندبال آذربایجان غربی گفت: هندبالیست های نونهال نقده ای با راهیابی به فینال مسابقات روحیه ای 2 چندان داشتند، موفق به پیروزی ٣٣ بر ٢٥ مقابل کرمانشاه میزبان شده و جام طلایی مسابقات را بالای سر بردند.
کهنموییان با اشاره به اینکه مسابقات هندبال نونهالان شمال کشور با حضور هفت تیم در 2 گروه / چهار و سه تیمی/ به انجام رسید، افزود: رقابت های منطقه جنوب کشور نیز به طور همزمان با حضور هشت تیم به میزبانی شهرستان فردوس در استان خراسان جنوبی برگزار شد.
وی اضافه کرد: اوایل بهمن ماه جاری نیز تیم نوجوانان ارومیه با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های منطقه 3 کشور جواز حضور در جمع هشت تیم برتر کشور را کسب کرد و به مرحله نهایی راه یافت.
به گزارش ایرنا آبان ماه امسال پیمان مولایی، فرزاد امانی و امیرحسین فرضایی به عنوان ورزشکار و احد آقایی در کسوت مربی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال ساحلی حضور داشتند.
مرداد ماه امسال تیم هندبال ساحلی آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر ارومیه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پس از تیم اصفهان شد.
تیر ماه امسال هم تیم های هندبال ارومیه و نقده با ناکامی در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ باشگاه های نوجوانان پسر کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند.
مهر ماه امسال نیز تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های منطقه 3 کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.
3072/7156
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی اردوی تیم ملی اصفهان خراسان جنوبی رقابت های لیگ جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری مسابقات هندپلو بین استخری به میزبانی استخر شهرداری ارومیه و برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از برگزاری نخستین دوره مسابقات هندپلو در ارومیه خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت، مسابقات هندپلو بین استخری با حضور تیم‌های هندپلو استخرهای ارومیه برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم استخر تورال خاتمه یافت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مسابقات هندپلو رشته‌ای جدید در ورزش است که برای نخستین بار در شهر ارومیه توسط استخر شهرداری ارومیه به مرحله اجرا درآمد.

نقی‌پور ادامه داد: هر تیم این رشته ورزشی متشکل شده از ۸ بازیکن (۴ نفر فیکس، ۴ نفر نیمکت نشین) بوده و بازی در ست‌های ۱۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود و تیمی که برنده دو ست از بازی شود پیروز مسابقه لقب می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مسابقات هندپلوی بین استخری شهر ارومیه امسال برای نخستین بار در رده سنی بانوان ۱۲ الی ۱۵ سال به میزبانی استخر شهرداری ارومیه برگزار شد و تیم هندپلوی شهرداری ارومیه به مقام دومی بسنده کرد.

به گزارش ایمنا، ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

کد خبر 750140

دیگر خبرها

  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور