Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@19:42:08 GMT

سومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۹۰۷

سومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد برگزار می‌شود

بیگی از برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی بیگی» عصر امروز( پنجشنبه ۲۵ بهمن) در دیدار اعضای دبیرخانه کانون مساجد استان و اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد صاحب الزمان (عج) گرگان با نماینده ولی فقیه استان گلستان اظهار کرد: سه سال پیش به‌عنوان متولیان برگزاری جشنواره طنین مسجد خدمت نماینده ولی‌فقیه استان گلستان رسیدیم و از برگزاری این جشنواره خبر دادیم و از رهنمودهای وی مستفیض شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول  دبیرخانه‌ کانون‌های مساجد استان گلستان ادامه داد: این جشنواره با عزم دوستان به سال سوم رسیده است و  در سال گذشته  تأثیر خوبی در سطح جامعه داشته است .

بیگی متذکر شد: پیدایش این جشنواره الهام گرفته از حضور نماینده ولی‌فقیه در زمان جنگ در مسجد صاحب‌الزمان(عجل‎الله) گرگان در ایام شهادت «حاج غلامرضا نوده شریف» بود  و آیت‌الله نور مفیدی یک یادداشتی در این مسجد نوشتند و این امر منجر به آن شد که نوجوانان آن روز الگو بگیرند.

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی طنین مسجد بابیان اینکه این یادداشت  جوانان امروز راه شهید «نوده شریف» را آموخت تا جوانان این مسجد راه شهید را ادامه دهند.

مسئول  دبیرخانه‌ کانون‌های مساجد استان گلستان تأکید کرد: در سه سال گذشته نیز وقتی خدمت نماینده ولی‌فقیه استان گلستان رسیدیم وی دست‌اندرکاران این مجموعه را تشویق کردند و وقتی از این خاطره یک فیلم چنددقیقه‌ای ساختیم و در اختیار کلیپ مسئولان کانون مساجد در تهران قراردادیم این امر منجر به آن شد که آنها ما را  تشویق به برگزاری این جشنواره در سطح ملی کنند و به‌عنوان یک برند در خدمت استان گلستان این جشنواره قرار گرفت.

بیگی افزود: برای اینکه بتوانیم از منویات نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان بهره‌مند شویم  و بتوانیم سومین دوره این جشنواره را با توجه به این منویات و در  مسیر خوبی برگزار کنیم این دیدار تدارک دیده شد و از عنایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز تشکر می‌کنیم.

وی بابیان اینکه با کمبود امکانات و اعتبارات تلاش کردند که این جشنواره برگزار شود، گفت: کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور یکصد میلیون تومان برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته تا این جشنواره امسال برگزار شود.

مسئول  دبیرخانه‌ کانون‌های مساجد استان گلستان یادآور شد: کلیپی فیلم و تولیدات هنرهای دینی به‌صورت فیلم کوتاه یک تا پنج دقیقه‎ای در این جشنواره در نظر گرفته‌شده  و بیش از 870 اثر سال گذشته به این جشنواره ارسال شد.

بیگی خاطرنشان کرد: مدیران و مجریان این جشنواره گروه‌های مردمی هستند و با کمترین هزینه این جشنواره برگزار می‎شود و اگر در یک دستگاه دولتی این جشنواره برگزار می‌شد دو تا سه برابر این اعتبار هزینه دربر داشت.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی راهپیمایی ایام فاطمیه اصفهان فاطمیه وزیر ارشاد مهدی بیگی جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود