Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام در بیست و چهارمین جشنواره «قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور» تا بیستم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام در بیست و چهارمین جشنواره «قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور»تا بیستم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

اسماعیل زاده‌، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این جشنواره در هفت بخش شامل آوایی، معارف قرآنی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، تیمی و ۴۷ رشته ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره دارای امتیاز فرهنگی، آموزشی و معارفی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان است و علاقه مندان می‌توانند تا بیستم فروردین ماه ۹۸ با مراجعه به سایت quran.behdasht.gov.ir در جشنواره نام نویسی کنند. آزمون دانشگاهی بخش معارفی ۲۷ فروردین و بخش آوایی در اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه قرآن و عترت (ع)، دو ودیعه گران‌بهای رسول خاتم (ص) بوده و شرط بهره‌مندی از هدایت و دوری از گمراهی و رسیدن به مدینه فاضله دنیوی و بهشت اخروی، تمسّک به این دو است خاطر نشان کرد: در جامعه اسلامی بر همگان لازم است که در توسعه فرهنگ اسلامی منطبق با شاخصه‌های قرآن و عترت (ع) بکوشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره قرآن و عترت قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی ثبت نام در جشنواره قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی