Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@11:09:39 GMT

به متکدیان کمک نکنید

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۹۷۶

به متکدیان کمک نکنید

تین‌نیوز | 

فرماندار تهران با اشاره به ادامه روند فعالیت مجتمع فوریت‌های اجتماعی و لزوم تقویت آن در آینده نزدیک گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت شهروندان هستیم .

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی با اشاره به فراهم شدن همه امکانات و تجهیزات در مجتمع فوریت‌های اجتماعی برای جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر تهران؛ گفت: با همکاری و تعامل دستگاه‌های ذیربط در این حوزه که نمایندگان انها در این مجتمع حضور دارند می‌توانیم جمع‌آوری متکدیان به عنوان یک اسیب اجتماعی در شهر تهران را در آینده نزدیک اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت شهروندان هستیم. اگر مردم قبول کنند که تکدی‌گری عملی زشت است و در دین اسلام هم نکوهیده شده و به متکدیان کمک نکنند، قطعاً حل این معضل بسیار سریع‌تر و آسان‌تر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای نهادینه کردن فرهنگ کمک نکردن به متکدیان باید از ظرفیت‌های مختلف بهره ببریم که در این میان مدارس در بحث آموزش به دانش آموزان و اولیا، شهرداری، دانشگاه‌ها و مساجد نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارند.

به گفته وی، تکدی‌گری درآمد قابل توجهی برای متکدیان دارد، لذا تنها با مشارکت شهروندان مقابله با این آسیب اجتماعی به نتیجه خواهد رسید، در حقیقت هر جا شهروندان در بحث آسیب‌های اجتماعی حضور پیدا کرده‌اند، نتایج و اثرات خوبی به دنبال داشته است.

فرماندار تهران تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را از وظایف دستگاه‌های مرتبط با این حوزه خواند و افزود: ۱۲ دستگاه طبق قانون شورای عالی اداری موظفند به این امور رسیدگی کنند و مجتمع فوریت‌های اجتماعی نیز با همین هدف تشکیل شد تا هماهنگی و تعامل میان این دستگاه‌ها ایجاد شود که امروز کار خود را دنبال می‌کند، اما باید تقویت شود تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی دین شهر تهران شهرداری فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام نخستین ام‌.آر.آی توسط دستگاه نسل جدید در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _به خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه ، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه‌اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم است که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: امید است با بهره‌برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

محمدی همچنین خبر داد: با پیگیری‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه، یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب راه‌اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام‌آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با راه اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان جهت ارائه خدمات لازم به بیماران به ۵ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 748051

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳