Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:37:55 GMT

بارندگی و وزش باد در گیلان تا فردا

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۹۸۲

بارندگی و وزش باد در گیلان تا فردا

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه بارندگی ها و وزش باد در استان تا فردا (شنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفود تدریجی سامانه بارشی به منطقه است بنابراین طی 36 ساعت آینده افزایش ابر، مه آلود بودن هوا، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی بویژه عصر و شب پاره ای نقاط شدید، گاهی وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، کاهش دما، ارتفاعات بارش برف، عصر و شب کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را 15 درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان را با صفر درجه مربوط به ماسوله، دیلمان و جیرنده ذکرکرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز 13 و کمینه دمای فردای مرکز استان را هفت درجه عنوان کرد.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي گيلان بارندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری گرمای هوا در گیلان

محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه شنبه با ورود یک سامانه هوای ناپایدار افزود: کاهش دما، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از پدیده‌های جوی این سامانه تا پایان هفته آینده میهمان گیلانی ها است.
وی همچنین گفت: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۶ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • تهران تا فردا بارانی است
  • بارندگی شدید در شهر شنژن چین + فیلم