Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف در ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور در منزل خانواده شهید مهدی وظیفه اردلانی با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهید انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس فراکسیون امید در این دیدار با یاددآوری نقش شهدای انقلاب اسلامی در تثبت انقلاب، گفت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با کمترین ادعا، بالاترین مراتب انسانی یعنی ایثار را به نمایش گذاشتند و با نثار جان خود پیروزی انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خانواده شهدا نماد سربلندی ملت ایران هستند بر ضرورت پاسداری از خون شهیدان تاکید کرد و گفت: اگر مهدی وظیفه اردلانی و صد‌ها هزار جوان ما در جبهه‌ها و در کشور شهید شدند برای این بود که آرمانی که برای آن هزینه دادیم و می‌دهیم حفظش کنیم.

در این دیدار مادر شهید وظیفه اردلانی ضمن بیان خاطره‌ای از فرزند شهیدش، از حضور دکتر عارف قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد رضا عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد