Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایرج حریرچی معاون کل وسخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مناسبت‌ترین و علمی‌ترین خدمات تشخیصی و درمانی توسط مجموعه پزشکان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارائه شده است.

 معاون کل و سخنگوی ورارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در عیادت از مجروحان حادثه در زاهدان در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: با توجه به وخامت حال تعدادی از مجروحان حادثه تروریستی اخیر، در ساعات اولیه احتمال افزایش تعداد شهداء متصوّر بود، امّا خدمات امدادی، پزشکی و پرستاری علمی و هنرمندانه‌ای که برای این عزیزان انجام شد باعث شد تا به برگشت سلامت این عزیزان امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر حال ۷ مجروح این حادثه پس از دریافت خدمات امدادی اولیه و پایدار شدن شرایط جسمی، امکان انتقال را پیدا کردند و به شهر محل زندگی خود منتقل شدن تا خانواده هایشان برای دیدار و ملاقات آن‌ها متحمل سفر به زاهدان نشوند.

وی تصریح کرد:۵ مصدوم دیگری که در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان بستری هستند نیز به شرایط نسبتا پایدار جسمی رسیده اند و در حال حاضر تحت مراقبت‌های خاصّ درمانی قرار دارند به محض اینکه شرایط جسمی این عزیزان برای انتقال امکان پذیر شود، برای تسهیل شرایط خانواده‌های آنان این کار انجام خواهد شد.

وی افزود: وزیر بهداشت که در ماموریت خوزستان حضور داشتند از نخستین ساعات وقوع این حادثه از روند ارائه خدمات به مصدومان مطلع بودند و آخرین گزارش از وضعیت مجروحین دقایقی قبل به شکل تلفنی به وی اطلاع داده شد.

حریرچی افزود:مراقبت‌های علمی، رسیدگی به موقع و برنامه ریزی صحیح در حوزه مدیریت بحران باعث شده است تا مناسبترین خدمات درمانی و تشخیصی برای مصدومین و مجروحان حادثه تروریستی محور خاش_ زاهدان ارائه شود و ما متخصصین جراحی در چنین زمان هائی از اطلاح " State of the art" یا خدمات هنرمندانه برای توصیف این شکل از ارائه خدمات استفاده می‌کنیم.

معاون وزیر بهداشت گفت: علاوه بر برنامه ریزی و آمادگی قبلی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای پذیرش و تریاز این حجم از مجروح و مصدوم، وجه مشخصه بحران اخیر حضور داوطلبانه مجموعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در اورژانس بیمارستان و برنامه ریزی برای استفاده مطلوب از این حضور داوطلبانه بوده است.

انتهای پیام/ب

صحبت های حریرچی در دیدار با مجروحان حادثه تروریستی در زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه تروریستی اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان