Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@11:57:38 GMT

پخش فيلم سينمايي فارنهايت 451 در شبکه چهار

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۱۳۵

پخش فيلم سينمايي فارنهايت 451 در شبکه چهار

خبرگزاري آريا - فيلم سينمايي «فارنهايت 451» به کارگرداني رامين بحراني 26 بهمن ماه، براي اولين بار از آنتن شبکه چهار سيما پخش مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه چهار سيما، «فارنهايت 451» يک فيلم درام آمريکايي محصول سال 2018 است که از کتابي به همين نام و نوشتهٔ ري بردبري ساخته شده است.
مايکل شنون، مايکل بي جردن، سوفيا بوتلا، مارتين دانوان، کاير دالوا، جين موفات و گريس بيت کرانگ در اين فيلم بازي کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داستان فيلم در دنيايي مي‌گذرد که رسانه مخدر است، صحبت از تاريخ ممنوع است و آتش‌نشان‌ها کارشان سوزاندن کتاب. در اين فيلم جوردن در نقش «گاي مونتاژ» ايفاي نقش مي‌کند، آتش‌نشان جواني که قوانين دنيايش را زير پا مي‌گذارد و به همين علت با «بتي» با بازي شنون وارد درگيري مي‌شود.
در خلاصه فيلم آمده است: در آينده ترسناکي در آمريکا حکومت تمام آثار فکري و کتاب ها را مي سوزاند و کسي حق ندارد در خانه اش کتاب نگهداري يا مطالعه کند. مونتاگ مامور جوانيست که در آتشنشاني کار مي کند و ماموريت او و دوستانش يافتن و سوزاندن تمام کتاب هاست. او آينده درخشاني در کارش خواهد داشت و همواره مورد اعتماد رييسش است. تا اينکه مونتاگ با دختر جواني ملاقات مي کند که به کتاب علاقه دارد و بر روي مونتاگ تاثير مثبت مي گذارد. رييس مونتاگ به دنبال مخفيگاه افرادي است که سعي مي کنند محتواي تمام کتاب ها را حفظ کنند و با يک تکنولوژي پيشرفته حافظه خود را به دي ان اي يک پرنده انتقال دهند. آنها مي خواهند بعد از کامل شدن انتقال حافظه اشان به اين پرنده او را آزاد کنند تا به منطقه امني برود و ...
«رامين بحراني» فيلمساز مستقل و 42 ساله ايراني-آمريکايي است که آثار تحسين‌شده‌اي مانند «Chop Shop»، «خداحافظ سولو»، «به هر قيمتي» و «99 خانه» را در کارنامه دارد.
علاقه مندان به هنر هفتم مي توانند «فارنهايت 451» را روز جمعه 26 بهمن ماه، ساعت 20:30 از شبکه چهار سيما تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار