Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سه روز از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گذشت. در این دوره از جشنواره هفت سالن میزبان بخش‌های مختلف هستند.

تالار وحدت: از ساعت ۱۸:۳۰ ارکستر رتوریک به رهبری نصیر حیدریان را به روی صحنه می‌رود. سانس ۲۱:۳۰ هم به پایور سعید ثابت و گروه تنبک محمد اسماعیلی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار رودکی: در تالار رودکی گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو از ساعت ۱۸:۳۰ و تکنوازی پیانو از ساعت ۲۱:۳۰ با هنرمندی رافائل میناسکانیان اجرا می‌شود.

ایوان شمس: گروه با تجربه خنیاگران مهر به سرپرستی بهزاد عبدی ساعت ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است.

فرهنگسرای نیاوران: برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان در سبک‌های سنتی، کلاسیک و نواحی در سانس اول و دو نوازی کمانچه و دودوک با حسام اینانلو و رضا عسگرزاده در سانس دوم کنسرت برگزار می‌کنند.

برج آزادی: ارکستر ساز‌های ایرانی فارابی به رهبری محمد حسین ابوفاضلی همراه با سماع قزوینی به رهبری فریدون محمد بیگی از ساعت ۱۹ به روی استیج می‌رود.

سالن حوزه هنری: در بخش نواحی روز چهارم نوای سیمره کوهدشت به رهبری مهران غضنفری و ترنگ ئاسو به هنرمندی برزو امیری و ئاسو نادری به روی صحنه می‌رود.

سالن همایش‌های برج میلاد: علیرضا طلیسچی در سانس نخست و گروه پازل بند با خوانندگی علی رهبری در سانس بعدی به روی استیج می‌رود.

در خانه سینما مستند برف به کارگردانی مهران زینت بخش و مستند بن بست به کارگردانی مصطفی شیری در سانس نخست و ساز و مهر اثر محسن نظری و مرجان قنبری مهر اکران می‌شود.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه تا پایان روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه به دبیری شاهین فرهت میزبان دوستداران موسیقی است.

انتهای پیام/

برنامه های روز چهارم جشنواره موسیقی فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی پاپ موسیقی سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سرود‌های «دانش» از اصفهان، «ایران من» از گلستان، «بازی‌های محلی» از کرمان، «ایران سرافراز» از تهران، «خوشا غریاز دهکرد» از چهارمحال و بختیاری، «خاک مهرآیین» از قم و «فداکار» از هرمزگان، هفت گروه برگزیده بخش آزاد هستند.

همچنین سرود‌های «عهد و پیمان» از چهارمحال و بختیاری، «قالی بافی» از کرمان، «دنیای قشنگ» از یزد، «خلیج فارس» از هرمزگان، «مرغ آمین» از مرکزی، «آیه‌ی گیلانه» از گیلان، «ایران من» از قزوین، «جان جانان» از زنجان، «غم سیستو» از سیستان و بلوچستان، گروه‌های برگزیده بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌روند.

بر اساس این خبر، دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. مرحله استانی آن در ۲۹ استان کشور از ابتدای بهمن سال ۱۴۰۲ شروع و تا نیمه اسفند به طول انجامید.

در دومین دوره این رویداد هنری بیش از ۱هزار و ۱۱۱ گروه سرود در دو بخش کانونی و آزاد و حدود ۲۰هزار کودک و نوجوان حضور پیدا کردند.

بر همین اساس پس از دریافت آثار از سوی دبیرخانه مرکزی، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ هیئت انتخاب شامل هادی ربیعی مدرس سرود، علی خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون استان فارس، عزیزه ریحانی‌منفرد کارشناس هنری استان زنجان، مجتبی حاذق مدیر آفرینش­های ادبی و هنری و آذر مشهدی کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون داوری اولیه آثار را انجام دادند.

بر اساس این خبر، به منظور اصلاح اجرا‌های پایانی برای حضور در مرحله کشوری، به گروه‌­های برگزیده مشاوره‌های تخصصی از سوی افراد صاحب‌نظر ارائه می‌شود.

مراسم پایانی دومین جشنواره ملی سرود کانون قرار است در تیر سال جاری هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان (۱۶ گروه منتخب) به همراه مربیان همراه و سرپرست گروه برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران