Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - يک خبرنگار ارشد روزنامه فرانسوي لوفيگارو در صفحه توئيتر خود نوشت که «فيليپ تيه بو Philippe Thiebaud » يک ديپلمات فرانسوي آشنا به مسائل هسته اي و نيز آشنا به مسائل منطقه آسيا، به عنوان سفر جديد فرانسه در تهران معرفي خواهد شد.

براساس گزارش ژورژ ملبرونو، فيليپ تيه بودر سالهاي گذشته نماينده پيشين فرانسه در آژانس بين المللي انرژي اتمي و مدير اسبق روابط بين الملل کميسيون اتمي اين کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم اکنون فرانسه در تهران سفير ندارد و امور سفارت اين کشور در تهران تقريبا از تابستان سال 2018 برعهده کاردار است.
فيليپ تيه بو از سال 2011 تا 2014 سفير فرانسه در پاکستان و از سال 2005 تا 2009 نيز سفير فرانسه در کره جنوبي بوده است.
اين ديپلمات فرانسوي، با توجه به سابقه فعاليت در نهادهايي چون آژانس بين المللي انرژي اتمي و کميسيون اتمي فرانسه، يک کارشناس حوزه مسائل هسته اي محسوب مي شود ضمن اينکه به دليل تصدي سفارت فرانسه در پاکستان و کره جنوبي، از جمله ديپلمات هاي آشنا به مسائل منطقه آسيا شناخته مي شود.
اين خبر هنوز از سوي منابع رسمي تاييد يا تکذيب نشده است.
1723
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید

دریافت 2 MB

گروه دیپلماتیک – همشهری آنلاین: تصاویری از حمایت متفاوت دانشجویان دانشگاه لیون فرانسه از غزه در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

تقریبا همه دانشگاه‌های مهم فرانسه در کنار دانشجویان آمریکایی و شماری دیگری از کشورهای جهان به انتفاضه دانشجویی حمایت از غزه پیوسته اند. دانشگاه‌های شهرهای پاریس، استراسبورگ، سن اِتیَن، رِن، بوردو، دیژون، لیل، لیون، گرونوبل و مانتون از جمله آنهاست.

کد خبر 849156 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو فلسطین فرانسه

دیگر خبرها

  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • ماکرون ۲ شرط را برای اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین ذکر کرد
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟