Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاگرانی که نتوانسته‌اند برای تماشای دیدار تراکتورسازی و استقلال وارد ورزشگاه شوند از روی ارتفاعات کنار ورزشگاه بازی دو تیم را تماشا می‌کنند. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران در حالی از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند که استقبال زیادی از این بازی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه گل به شهدای چوار ادای احترام کردند.

محسن فروزان که سابقه حضور در استقلال را داشت به سمت نیمکت این تیم رفته و با نیمکت‌نشینان تیم مهمان خوش‌وبش کرد.

استقلالی‌ها پیش از آغاز دیدار حلقه اتحاد تشکیل دادند تا با کسب 3 امتیاز این بازی را به پایان برسانند.

سرمربی تیم استقلال در آغاز بازی قبل از اینکه تراکتوری‌ها به سمت نیمکت تیم مهمان بروند، به سمت لیکنز و دستیارانش رفت تا با آن‌ها خوش‌وبش کند.

محسن فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی پیش از آغاز دیدار و حضور در جمع بازیکنان تراکتورسازی برای گرفتن عکس دست جمعی به سمت هواداران تیمش رفته و به آن‌ها ادای احترام کرد.

حاشیه دیدار تراکتورسازی-استقلال| حضور استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز در جایگاه خبرنگاران + عکسحاشیه دیدار تراکتورسازی - استقلال| واکنش تند هواداران تراکتورسازی به اقدام شفر + فیلمحاشیه دیدار تراکتورسازی - استقلال| ظرفیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پر شد؛ ازدحام در ورودی ورزشگاهجیمی جامپ تراکتوری‌ها لحظاتی قبل از آغاز بازی وارد زمین شده و سریعاً به سکوها برگردانده شد.

وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال در ابتدای بازی اعتراضات شدیدی نسبت به قضاوت بازی داشت که این موضوع با واکنش داور بازی و هواداران تراکتورسازی همراه شد. در ادامه مأموران نیروی انتظامی از هواداران خواستند تا بازی را با آرامش دنبال کنند.

هوادارانی که نتوانسته‌اند وارد ورزشگاه شوند از روی ارتفاعات و تپه‌های کنار ورزشگاه بازی دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران را تماشا می‌کنند. بیش از 10 هزار هوادار نتوانسته‌اند وارد ورزشگاه شوند.

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد