Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:47:14 GMT

خرید جدید پیکان به بازی سپاهان نرسید

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۴۶۷

خرید جدید پیکان به بازی سپاهان نرسید

تیم پیکان در حالی بازی امروز خود برابر سپاهان اصفهان برگزار خواهد کرد که خرید جدید این تیم نمی تواند در بازی برابر تیم سابق خود به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر، امروز و در ورزشگاه شهدای قدس، دو تیم پیکان و سپاهان در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که سه امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل به دنبال به میدان فرستادن ترکیبی هستند تا از آن طریق بتوانند برابر حریف خود به برتری  برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل حسین فرکی، سرمربی جدید پیکانی ها ترجیح داد تا دست به تغییر گلر خود و با نیمکت نشین کردن وحید شیخ ویسی، مهدی امینی، دروازه بان دوم خود را که به عنوان یکی از گلرهای تیم امید نیز محسوب می شود را به میدان فرستاد.


دومین نکته از ترکیب پیکانی ها، نرسیدن مدافع جدید این تیم به دیدار حساس امروز است. سعید قائدی فر که پیش از این با پیراهن تیم سپاهان در بازی های لیگ حضور داشت این روزها با توافق و امضای قرارداد با پیکانی ها، برای این تیم در ادامه بازی های لیگ به میدان خواهد رفت.


دلیل نرسیدن قائدی فر به این دیدار نیز به کارت بازی وی مربوط می شود. قائدی فر که به تازگی خدمت سربازی خود را به پایان رسانده است در انتظار صدور مجوز از سوی سازمان نظام وظیفه و همینطور صدور کارت بازی به سر می برد و به همین دلیل وی با غیبت در این بازی، از دیدار آینده پیکانی ها با صلاحدید فرکی می تواند در میدان حضور پیدا کند.

 

پیکان سعید قائدی فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان