Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا- امام جمعه موقت اهل سنت چابهار با محکوم کردن حادثه تروريستي حمله به اتوبوس پاسداران در محور خاش- زاهدان گفت: ايجاد ناامني و کشتار انسان ها هميشه محکوم و اهل سنت از اين قبيل حرکات بيزار است.

به گزارش ايرنا، مولوي عبدالقادر ملک رئيسي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه چابهار اظهار داشت: در احاديث و روايات ديني هميشه بر سه مساله مهم «امنيت، سلامتي و تامين خوراک» تاکيد شده و اين موارد را از نعمات بزرگ در زندگي مي دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: حضرت محمد (ص) و حضرت ابراهيم (ع) بر امنيت در جامعه تاکيد کرده اند و آن را نعمت مهم دانسته اند.
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار افزود: حرکت انتحاري و کشتن هر انساني محکوم است و نبايد بر حافظان امنيت حمله و خانواده آنان را داغدار کرد.
خطيب نماز جمعه اين هفته اهل سنت چابهار گفت: به عنوان يک روحاني و به نمايندگي از امامان جمعه و جماعات و قشرهاي مختلف مردم از اين تريبون بيزاري اهل سنت از حرکات تروريستي را محکوم و خواستار اشد مجازات براي عاملان آنها هستيم.
وي ادامه داد: برخي از افراد سعي در محروم کردن مردم از امنيت و آسايش دارند و با حرکات اينچنيني علاوه بر داغدار کردن جامعه ايران براي جلوگيري از توسعه و آباداني اين منطقه تلاش مي کنند.
مولوي ملک رئيسي علو درجات براي شهداي اين حادثه و صبر و شکيبايي به خانواده ها و آرزوي سلامتي براي زخمي ها از درگاه خداوند در خواست کرد و افزود: اين حادثه بسيار تلخ و ناگوار دل همه را به درد آورد.
قشرهاي مختلف مردم و مسئولان حمله تروريستي انتحاري به اتوبوس حامل سربازان وطن که منجر به شهادت 27 نفر از پاسداران سپاه و زخمي شدن 13 نفر شد را محکوم کردند.
**کشور پاکستان از رياکاري در برخورد با اين گروهک تروريستي دست بردارد
نماينده مردم چابهار، نيکشهر،کنارک وقصرقند در مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد: از وزارت امورخارجه و مقامات سياسي کشور درخواست دارم از کشور پاکستان که مامن اين گروه تروريستي است، بخواهند از ريا کاري در برخورد با اين گروهک تروريستي دست بردارند و ملت ايران بيش از اين، بي تفاوتي اين کشور را تحمل نخواهد کرد و از طرفي با توجه به حضور هيات هاي اقتصادي از کشورهاي مختلف جهان در بندرچابهار در اسفندماه سال جاري، و رقابت پنهاني که بين بندر گوادر پاکستان با بندر چابهار است، اين شائبه را ايجاد مي کند که اين تروريست ها مورد حمايت سرويس هاي اطلاعاتي کشورهايي هستند که از توسعه بندر چابهار ضرر مي کنند و حوادث تروريستي اخير در سطح استان مويد اين موضوع است.
عبدالغفور ايران نژاد در اين بيانيه ‌افزوده است: بدون ترديد تنها راه برچيدن بساط افراط و تروريست، توسعه استان است، لذا از نهادهاي انتظامي و امنيتي و قضايي، درخواست دارم با عاملان و آمران اين حادثه تروريستي قاطعانه برخورد وبا توجه به عزم نظام براي توسعه محور شرق واستان سيستان وبلوچستان با محوريت بندرچابهار، هوشيارتر از قبل عمل کنند
شوراي اسلامي شهرستان چابهار نيز با قدور بيانيه اي اقدام تروريستي مزدوران استکبار عليه نيروهاي مدافع وطن را محکوم کرد.
**فرمانداري ويژه چابهار نيز حمله انتحاري تروريست هاي تکفيري به اتوبوس مدافعان ميهن اسلامي در جاده خاش ـ زاهدان که موجب غم و اندوه فراوان ما و هم استانيهاي عزيزمان شدرا محکوم کرد.
در بيانيه صادره از سوي فرمانداري ويژه شهرستان چابهار آمده است: اين حمله تروريستي را که موجب شهادت و مجروح شدن شماري از حافظان امنيت مرزهاي ميهن اسلامي شد به شدت محکوم کرده و شهادت آن عزيزان سفر کرده را به محضر مقام معظم رهبري و هم استاني هاي خونگرم تسليت عرض نموده از خداوند متعال براي شهداي اين حادثه علو درجات و رحمت واسعه و براي مجروحان بهبودي و شفاي عاجل مسئلت مي نماييم.
**مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نيز حمله تروريستي به رزمندگان سپاه پاسداران را محکوم و اعلام کرد:
حمله انتحاري تروريست هاي تکفيري به رزمندگان قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در استان سيستان و بلوچستان بار ديگر ناکامي و شکست دشمنان انقلاب اسلامي را به جهانيان نشان داد و چهره واقعي دشمنان قسم خورده ملت ايران را که همزمان با اين حمله تروريستي به برپايي نشست ضد ايراني و استعمارگرايانه در لهستان اقدام کرده اند، براي ملت هاي آزاده جهان نمايان ساخت.
شکوه و عظمت انقلاب اسلامي که ملت ايران در هفته هاي گذشته جشن چهل سالگي آن را برپا کردند، خاري در چشمان دشمنان اين ملت است. بي شک حمله تروريستي امروز آنان به رزمندگان و مدافعان مرز و بوم ايران اسلامي برخاسته از کينه توزي و براي تلافي مقاومت و پيروزي هاي ملت ايران در جنگ هاي سياسي و اقتصادي عليه جمهوري اسلامي است که هر بار با شکست و ناکامي در اين چهار دهه مواجه شده اند.
همچنين طوايف و گروههاي مختلف مردمي و سازمان هاي مردم نهاد چابهار با صدور بيانيه هاي جداگانه اين جنايت تروريستها را محکوم کردند.
3043 **6081
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دولت‌های برزیل و ونزوئلا آغاز عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شرق شهر رفح در نوار غزه را محکوم کردند و از جامعه بین‌المللی، سازمان‌ها و شورای امنیت سازمان ملل خواستند بر بی‌تفاوتی نسبت به نقض حقوق بشر و اقدامات بشردوستانه غلبه کنند.

دیروز دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی پس از درخواست از ساکنان برای تخلیه، عملیات نظامی را در بخش‌های شرقی رفح آغاز کردند. جنبش فلسطینی حماس اعلام کرد که با مفاد توافق آتش‌بس غزه که از سوی مصر و قطر پیشنهاد شده بود، موافقت کرده، اما بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم این آتش‌بس را غیرقابل قبول خواند. گفته می‌شود هم‌اکنون بیش از یک میلیون فلسطینی در این شهر پناه گرفته اند.

وزارت خارجه برزیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد «دولت برزیل آغاز عملیات نیروهای مسلح اسرائیل در شهر رفح در نوار غزه را محکوم می‌کند. با این اقدام نظامی و بالابردن عمدی سطح تنش‌ها در نوار غزه که هم‌اکنون بیشترین تراکم جمعیتی را دارد، اسرائیل علی‌رغم درخواست جامعه بین‌المللی از جمله نزدیک متحدانش، بار دیگر عدم پایبندی‌اش به اصول اولیه حقوق بشر و قوانین بین‌المللی را نشان می‌دهد.

ونزوئلا دیگر کشور آمریکای لاتین نیز اعلام کرد که «ونزوئلا قاطعانه بمباران شهر رفح در جنوب نوار غزه را از سوی دولت صهیونیستی اسرائیل محکوم می‌کند؛ دولتی که همچنان به سیاست توسعه‌طلبانه و جنایتکانه نظامند در این منطقه را ادامه می‌دهد؛ شهری که هم‌اکنون جایگاه و محل اسکان ۱.۴ میلیون به‌زور آواره‌شده فلسطینی است.

کد خبر 6099221

دیگر خبرها

  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر