Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@22:41:06 GMT

آزمون استخدامی بهورزی در یاسوج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۱۶۴

آزمون استخدامی بهورزی در یاسوج برگزار شد

محمد غلام نژاد روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این آزمون 193 مرد و 367 زن شرکت که از این تعداد 20 مرد و 46 زن پذیرش می‌شوند.
وی افزود: پذیرفته شدگان در 78 پایگاه بهداشتی استخدام خواهند شد.
غلام نژاد تصریح کرد: پذیرفته شدگان نهایی پس از شرکت در یک دوره دو ساله در آموزشگاه‌های بهورزی استان در مراکز نیازمند به کار مشغول می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در سه هفته آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
غلام نژاد گفت: پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت اعلام می‌شود که پس از مصاحبه و ارزیابی‌های مختلف، تعداد مورد نیاز انتخاب می‌شود.
7531/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آزمون برگزار یاسوج استخدامی بهورزی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • نتایج چهارمین آزمون «مهارت انجام عملیات قرض‌الحسنه» اعلام شد
  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان MSRT اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کمبود معلم در مهر امسال چگونه جبران می‌شود؛ معلمان را به اضافه کار تشویق می‌کنیم!
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود