Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:52:19 GMT

یزدانی؛ برنده چالش گلزنی به تیم سابق

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۲۰۱

یزدانی؛ برنده چالش گلزنی به تیم سابق

دیدار امروز دو تیم سپاهان و پیکان در صورتی برگزار شد که 5 بازیکن و 1 مربی، روبروی تیم سابق خود قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر، دو تیم پیکان و سپاهان در حالی با یکدیگر روبرو شدند که بازیکنان فراوانی را از تیم روبرو، در ترکیب تیم فعلی حضور یافتند.

 

از جذابیت های دیدار دو تیم پیکان و سپاهان حضور تعدادی از بازیکنان قدیمی هر یک از تیم ها در ترکیب حریف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج بازیکن و یک مربی امروز رودرروی تیم سابق خود قرار گرفته بودند.


مهدی امینی، شاهین ثاقبی، امیرحسین کریمی سه بازیکنی بودند که امروز در ترکیب تیم پیکان به میدان رفتند که البته مهدی امینی هنوز هم با سپاهانی ها قرارداد دارد اما به صورت دو ساله و قرضی  پیراهن پیکانی ها را به تن می کند. البته از جمع پیکانی ها باید به حسین فرکی نیز اشاره کرد که پیش از این به همراه سپاهان به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کرده بود.


اما در تیم مقابل پیام نیازمند و سیاوش یزدانی دو بازیکنی هستند که در لیگ های قبلی با پیراهن پیکان به میدان رفتند اما در لیگ فعلی برای سپاهانی ها به میدان می رود.


نکته جالب در این باره اینکه تنها گل این دیدار را نیز یکی از همین پنج بازیکن به ثمر رساند. سیاوش یزدانی، مدافع تیم سپاهان توانست در همان نیمه اول کار را برای تیمش یکسره کند و بازی خوب خود را با گلزنی تکمیل کند و به همین دلیل مدافع بلندبالای سپاهانی ها را می توان برنده چالش امروز دیدار شهر قدس دانست.

فولادمبارکه سپاهان سیاوش یزدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، داور در صحنه گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم مرتکب اشتباه شده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی طوری نبود که سختی زیادی داشته باشد و بازیکنان کار خودشان را می‌کردند. تنها مورد گل اول پرسپولیس بود که به نظرم زمانی که ارونوف توپ را گرفت، توپ در کنترل کامل بازیکن آلومینیوم بود و بازیکن پرسپولیس با عمل شارژ کردن، دستش را پشت کمر حریف گذاشت و دستش کامل باز و همین باعث شد تعادل بازیکن آلومینیوم به‌هم بخورد. این حرکت به اعتقاد من خطا بود. گاهی ببیننده در این صحنه‌ها فکر می‌کند خطایی نشده است، ولی چون دست بازیکن روی کمر بازیکن حریف بوده و شارژ کرده، خطاست. دو صحنه مشابه دیگر هم در جریان بازی رخ داد که داور خطا اعلام کرد.

 

.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک صحبتی هم درباره چیدمان داوری دارم، داور چهارم این بازی، داور بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بوده است. متأسفانه این نوع چیدمان درست نیست. با این همه داورهایی که داریم به نظرم این نوع چیدمان برای داوری ما نقص است.

کارشناس داوری کشورمان درباره گل اول آلومینیوم به پرسپولیس نیز توضیح داد: در دقیقه 85 گل اول آلومینیوم زمانی به ثمر رسید که قبل از ورود توپ به داخل محوطه، یک بازیکن آلومینیوم با گرفتن دست بازیکن پرسپولیس مانع از توانایی بازیکن برای دفع توپ شد. در آن صحنه هم باید داور به نفع پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد.

 

.

 

کارشناس داوری کشورمان در پایان درباره اخطار داور به لیموچی به دلیل شبیه‌سازی در وقت‌های اضافه گفت: این اخطار درست بود و مهاجم آلومینیوم تمارض کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور