Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:47:01 GMT

فرکی: مشکلات پیکان با گذشت زمان حل می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۸۰۹

فرکی: مشکلات پیکان با گذشت زمان حل می شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:   در ابتدای لیگ مقابل تیم های قوی و پر مهره قرار گرفتیم که 2 بازی متفاوت داشتیم. باخت سنگین مقابل استقلال در شرایطی که فوتبال خوبی ارائه نکرده بودیم اما امروز حقمان شکست نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یک اشتباه بازی را با یک گل واگذار کردیم اما در طول بازی تیممان عملکرد بسیار خوبی داشت. تغییری که در این یک هفته به وجود آمده نشان دهنده ی این است که ما می توانیم با گذشت زمان به بهبود شرایط امیدوار باشیم.

او در مورد اینکه این تیم نیاز به کار بیشتری دارد گفت: این حق را برای خودم، کادر فنی و تیم قائل هستم که نیاز به کار بیشتری داریم و باید نواقص را رفع کنیم. تیم ما با سپاهان قابل مقایسه نیست اما امروز ما می توانستیم بازی را ببریم و موقعیت های خوبی داشتیم. امروز بازی را بچه های ما کردند اما امتیاز را تیم سپاهان گرفت. ما در حال حاضر به امتیاز نیاز بیشتری داریم تا بازی خوب. به دنبال این هستیم تا خوب بازی کنیم و نتیجه هم بگیریم اما شرایط هم باید فراهم شود.

فرکی در مورد کمبود های تیم پیکان گفت: ما از نظر بازیکنانی که در پست تخصصی خودشان بتوانند بازی کنند کمبود داریم. ۵ تیم صدر جدول هیچ کمبودی ندارند اما ما کمبود هایی داریم و جنسمان جور نیست. آن چیزی که ما می خواهیم در زمین ارائه دهیم به بازیکنانی نیاز داریم که فعلا در تیم حضور ندارند.

او در مورد شرایط روحی تیم گفت: باخت های که آورده ایم کارمان را از نظر روحی سخت کرده است اما با گذشت زمان و کار بیشتر شرایط را بهتر خواهیم کرد. این کار ماست و خودمان باید راه حل ها را پیدا کنیم و با بالا بردن انگیزه ها و تلاش بیشتر تیم را در جدول به بالا ببریم.

بیشتر بخوانید: 

شفر: دژاگه باید اخراج می‌شد/ از عملکرد تیمم راضی هستم، ولی شانس نداشتیم/ بعد از بازی داور از ما عذر‌خواهی کرد

کرانچار: باید تمامی بازیکنان در اختیارمان باشند/ درصدد برگزاری ۲ بازی دوستانه هستیم

پیروزی خانگی تبریزی‌ها برابر استقلال/ سپاهان به صدر بازگشت/ شاگردان کریمی از شکست گریختند + فیلم و حاشیه‌ها

انتهای پیام/

صحبت های فرکی بعد از شکست مقابل سپاهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود

لوئیز انریکه قول داد تیمش در بازی برگشت عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

طرفداری | پاری سن ژرمن باز هم در دور رفت یک مرحله لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. 

شکست 1-0 مقابل دورتموند در وستفالن همچنان امیدها را برای پاری سن ژرمن در هفته آینده زنده نگه داشته است. تیم لوئیز انریکه پس از نیمه اول کابوس‌وار، در چهل و پنج دقیقه دوم عملکرد خوبی داشت و اگر فرصت‌سوزی خط حمله نبود می‌توانست به یک تساوی دست یابد. سرمربی اسپانیایی در اولین واکنش به بازی مقابل دوربین کانال پلاس گفت:

فوتبال همین است. بازی متعادلی بود اما 

می‌دانستیم که کار آسانی نخواهد بود. بازیکنان پاری سن ژرمن کمی تحت تاثیر جو قرار گرفته بودند. ما تیر دروازه را هدف قرار دادیم و موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم. در پاریس بسیار قوی خواهیم بود و هوادارانمان از ما حمایت خواهند کرد

. چیزی برای از دست دادن نخواهیم داشت که اتفاق بسیار خوبی است. امروز ما ترجیح می‌دادیم در شرایط بهتری باشیم. 

مصدومیت لوکاس هرناندز؟ هنوز خبر جدیدی در مورد وضعیت او نداریم، به نظر نمی‌رسد خیلی مثبت باشد، اما باید منتظر نظر پزشکان باشیم. نمی‌توانیم بگوییم که او به بازی برگشت خواهد رسید یا نه.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود