Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم - ایرنا - نشریه ایتالیایی 'دمدیتلگراف' به کنفرانس ضد ایرانی روز چهارشنبه در ورشو لهستان اشاره کرد و نوشت که آمریکا موفق به راضی کردن متحدان اروپایی خود برای ترک برجام نشد.

ه گزارش جمعه شب ایرنا به نقل نشریه دمدیتلگراف، کنفرانس خاورمیانه که به خواست واشنگتن برای جمع کردن متحدان ایالات متحده با راهبرد 'نهایت فشار' علیه تهران، در ورشو برگزار شد، با اراده اروپا که راضی به ترک برجام نیست، برخورد کرد و برعکس بر حفظ گفت وگو با تهران تاکید و به این ترتیب خط مشی ضدایرانی آمریکا در لهستان ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشریه ایتالیایی مدعی شد که اتحادیه اروپا و آمریکا درخصوص اوضاع خاورمیانه و تاثیر منفی ایران هم عقیده بوده اما دیدگاه های متفاوت در قبال آن دارند، کنفرانس ورشو در حالی برگزار شد که همزمان در سوچی روسای جمهور روسیه، ترکیه و ایران برای تقویت بیشتر همکاری های سه جانبه در رابطه با سوریه که از دو سال پیش آغاز شده بود، گردهم آمدند که خود یک محور مستحکم علیه خط مشی خشن ترامپ با متحدان منطقه ای واشنگتن همانند اسرائیل و عربستان سعودی است.
درخواست مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا از متحدان اروپایی برای عقب نشینی از برجام و تشدید تحریم های کنونی نیز ناکام ماند.
دمدیتلگراف ادامه داد که از 62 کشور شرکت کننده در کنفرانس ورشو، کشورهای بزرگ اروپایی مانند فرانسه و آلمان از آغاز اعلام کرده بودند که در آن شرکت نمی کنند اما از ایتالیا انتزو مواورو میلانزی وزیر خارجه این کشور در کنفرانس شرکت کرد. فدریکا موگرینی نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز از غایب ها این نشست بود و تصمیم گرفت تا در بروکسل مانده و در اجلاس ناتو وزیران دفاع شرکت کند.
نشریه ایتالیایی نوشت که بدین ترتیب کنفرانس ورشو بیشتر جنبه یک سکوی نمایش برای نتانیاهو پیدا کرد که به دنبال اتحاد با برخی کشورهای عرب علیه دشمن مشترکشان ایران است.
دفتر نتانیاهو نیز پنجشنبه شب با انتشار یک ویدیو از حمله بحرین علیه تهران در طی یک اجلاس در پشت درهای بسته، یک پرونده را باز کرد.
این در حالی است که پوتین، اردوغان و روحانی در اجلاس سوچی درباره سوریه و بر اساس توافق آستانه که مربوط به ایالت شمال غربی ادلب که اکثر آن تحت کنترل گروه تروریستی هیات تحریر شام است، به تفاهم رسیدند،
در پی اعلام عقب نشینی نیروهای آمریکایی از شمال، مسکو و تهران به توافق رسیدند که در این صورت تنها راه حل صحیح این است که این اراضی در اختیار دولت دمشق گذاشته شوند.
شبد**اروپام**461**1455**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي كنفرانس ورشو سوچي ايتاليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است