Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@20:37:53 GMT

دفاعیه راموس: چاره ای جز خطا کردن نداشتم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۶۱۵۸

دفاعیه راموس: چاره ای جز خطا کردن نداشتم

سرخیو راموس، کاپیتان 32 ساله رئال مادرید، مدعی شد اخبار مربوط به احتمال محروم شدن وی از سوی یوفا، او را متعجب ساخته است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در دقایق پایانی دیدار برابر آژاکس یک کارت زرد گرفت تا دیدار برگشت را از دست بدهد اما اخباری در مورد احتمال عمدی بودن این خطا و محرومیت دو جلسه راموس از بازی های رئال مادرید در لیگ قهرمانان منتشر شده است اما کاپیتان کهکشانی ها تعمد در گرفتن کارت زرد را تکذیب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

راموس گفت: "من از شنیدن این اخبار شگفت زده شده ام. من مجبور به خطا کردن بودم و در آن موقعیت چنین کاری اجتناب ناپذیر بود اما من نباید به این دلیل محروم شوم.

 

در ان صحنه من انتخابی نداشتم. آژاکس در دقیقه 88 ضدحمله خطرناکی روی دروازه ما ترتیب داده بود و با توجه به نتیجه خوبی که گرفته بودیم من چاره ای جز خطا نکردن نداشتم. دروغ است اگر بگویم نمی دانستم با دریافت کارت زرد محروم می شوم اما پیش از این نیز گفته ام شما در فوتبال گاهی باید تصمیمات دشواری بگیرید و در آن صحنه من چاره ای نداشتم.

 

اگر می خواستم محروم شوم، می توانستم این اخطار را در مرحله گروهی و دیدار مقابل رم بگیرم زیرا صدرنشینی ما مسجل شده و دیدار برابر زسکامسکو تشریفاتی شده بود اما من که لیست بازی با زسکا قرار نگرفتم چنین کاری نکردم."

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)