Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آئین بزرگداشت عروج ۶۶ مسافر و خدمه هواپیمای تهران- یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار می‌شود. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید محمدکاظم نظری در نشست هماهنگی بزرگداشت جان‌باختگان سقوط هواپیمای«تهران _ یاسوج» اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده هفته آینده مراسم یادبود 66 مسافر و خدمه هواپیمای تهران-یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وعده سازمان هواپیمایی کشوری؛ نرخ بلیت هواپیما در نوروز 98 تغییر نمی‎کندفرود اضطراری هواپیمای کویتی در فرودگاه زاهدان2 کشته در سقوط هواپیمای فوق سبک آموزشی در کاشمروی خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه این مراسم شد و افزود: این مراسم یادبود با حضور مقامات  کشوری و استانی و خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه هوایی برگزار می‌شود.

نظری ادامه داد: دستگاه‌های متولی و اجرایی استان با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره آن کبوتران آسمانی و پاسداشت آن روزهای سخت امدادرسانی در استان این مراسم را برگزار می‌کنند.

به گزارش تسنیم هواپیمای ATR تهران-یاسوج 29 بهمن ماه 96 در ارتفاعات دنا دچار سانحه سقوط شد که به دلیل سخت‌گذر بودن و بارش بیش از 3 متری برف عملیات جست‌وجوی پیکر جان‌باختگان به طول انجامید و چهارم تیرماه 97 پایان عملیات در دنا اعلام شد.

انتهای پیام/ح

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۹ نفر دیگر در حادثه سقوط مینی بوس به دره خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت  ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد