Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها بی‌جواب نمی‌ماند و انتقام شهدای سپاه پاسداران گرفته می‌شود. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام, جمال شاکرمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی ملت ما عامل عصبانیت دشمنان است اظهار داشت: دشمنان همواره و در برهه‌های مختلف در برابر عظمت نظام خوار و زبون شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب و نظام ما نشان داده که تهدید, تحریم و ترورهای ناجوانمردانه دشمنان خللی در اراده ملت و مسئولان برای ادامه راه پرافتخار خود ایجاد نکرده و همواره در برابر ما ناتوان بوده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با محکوم کردن اقدام تروریستی زاهدان تصریح کرد: این گونه اقدامات جز نفرت بیش از پیش ملت از دشمنان رهاوردی برای آنها نخواهد داشت. ملت ما راه و رسم شهادت را از اهل بیت(ع) فراگرفته و برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب از شهادت هراسی ندارد.

سرلشکر جعفری: انتقام خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان را خواهیم گرفتدشمنان دخیل در طراحی و اجرای جنایت تروریستی زاهدان به‌زودی پاسخ جنایتشان را می‌گیرندجنایت تروریستی زاهدان با حمایت آمریکا‌، رژیم صهیونیستی و عربستان انجام شده است

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی بیان کرد: همان گونه که دشمنان ما همواره از ملت و نظام ما بعد از این گونه اقدامات سیلی‌های محکمی خورده‌اند این اقدام ناجوانمردانه آنها نیز بی‌جواب نخواهد ماند و انتقام شهدای سپاه پاسداران گرفته می‌شود، ما در مسیر شهدا گام برخواهیم داشت و در این راه ملت و نظام ما هیچ تردیدی ندارد اما دشمنان این نظام بدانند که انقلاب ما استوار و مقتدر در برابر آنها ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس ضد تروریسم در فرانسه پس از بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ابراز تمایل یک نوجوان ۱۶ ساله مبنی بر اقدام انتحاری در بازی‌های المپیک امسال در پاریس، او را بازداشت کرد.

سخنگوی پلیس عنوان کرد که پس از اعلام علنی این نوجوان در شبکه‌های اجتماعی برای ساخت کمربند انفجاری را دستگیر کرده است. به گزارش BFMTV، این نوجوان روز سه‌شنبه در پی پست‌های ادعایی در تلگرام در منزل پدر و مادرش دستگیر شد. این رسانه فرانسوی همچنین اعلام کرد که در جریان بازرسی از محل سکونت این نوجوان در جنوب شرقی فرانسه، اسناد دست نویسی کشف شد که در آن او از داعش حمایت می‌کرد. 

این سخنگو خاطرنشان کرد که تحقیقات برای تعیین اینکه آیا او واقعاً قصد انجام یک اقدام تروریستی را داشته یا خیر ادامه دارد.

به گزارش رویترز، دولت فرانسه همچنین از ۴۵ کشور خارجی برای استقرار چندین هزار نیروی نظامی، پلیس و غیرنظامی اضافی برای تضمین امنیت بازی‌ها درخواست کمک کرده است. اوایل این ماه مکرون رئیس‌جمهور فرانسه ابراز اطمینان کرد که مراسم افتتاحیه که قرار است در رودخانه سن برگزار شود، طبق برنامه پیش خواهد رفت. با این حال، او خاطرنشان کرد که فرانسه برنامه‌های اضطراری، از جمله پشتیبان‌ها و گزینه‌های جایگزین هم دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان