Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تاکید بر اینکه از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر تراکتورسازی راضی است گفت: داور به خاطر اشتباهی که داشت بعد از بازی از من عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وینفرد شفر عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران گفت: بازی سخت و سنگینی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز ما دو اشتباه داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل تیم تراکتورسازی شد، گفت: البته دژاگه باید به خاطر خطا روی نورافکن اخراج می‌ شد. بعد از بازی با پدیده داور از ما عذرخواهی کرد و امروز هم داور بازی از من عذرخواهی کرد. این نشاندهنده شجاعت داور است.

شفر با اشاره به اینکه دژاگه باید کارت زرد دوم را می ‌گرفت، افزود: فوتبال همین است، من از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم ولی امروز شانس نداشتیم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه امروز در ضربات پایانی موفق نبودیم، افزود: استادیوم پر از تماشاگر بود و کار ما واقعا سخت شده بود. هیچ نگرانی نسبت به آینده ندارم و حتما دوباره به بالای جدول باز می گردیم.

شفر ادامه داد: از نتیجه بازی و این شکست ناراحتم ولی از عملکرد تیمم راضی هستم.

وی در خصوص نحوه قضاوت داور همچنین گفت: نمی ‌خواهم در مورد داور حرف منفی بزنم ولی بعد از بازی آمد و گفت به خاطر اشتباهاتم عذرخواهی می ‌کنم، البته این مسائل گذشته و چیزی نیست ولی وقتی بازیکنی از محوطه بازی خارج می‌ شود و به بخش هواداران می ‌رود کارت زرد می‌ گیرد. امروز اشکان دژاگه نیز وارد قسمت هواداران شد و باید کارت زرد دوم را می گرفت.

وی با بیان اینکه دوست ندارم کسی از کلمه جنگ برای فوتبال استفاده کند، گفت: شاید در طول بازی، بازیکنی اشتباه کند و یا اشتباه نکند اما این موضوع دلیلی برای خشونت نیست. فوتبال برای خوشحالی است.

وی ادامه داد: ما ۲۰۰ هوادار امروز داشتیم و خیلی خوشحال بودم که آنها حضور داشتند، برای هواداران خوب نیست که فوتبال را به جنگ تشبیه کنیم.

شفر با اشاره به اینکه خوشحالم که تیم جدیدی را می‌ سازیم، ادامه داد: قبل از شروع فصل مدیران قبلی چند بازیکن را حفظ نکردند و چند بازیکن از تیم رفتند، ما باید تیم جدیدی را می ‌ساختیم و باید در نیم فصل تیم جدید بسازیم. هر شش ماه یک بار باید تیم جدیدی بسازم و این تیم جدید ما است و برای آینده شرایط خوبی داریم.

سرمربی استقلال درخصوص شانس ‌های قهرمانی این فصل از لیگ برتر گفت: تراکتورسازی، پرسپولیس، سپاهان، پدیده و استقلال بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند.

وی با بیان اینکه یک بازی عقب افتاده داریم و باید در آن پیروز شویم، ادامه داد: امیدوارم بازی بعد مقابل ذوب آهن و در بازی‌ های داخل خانه بهتر نتیجه بگیریم.

شفر در خصوص لیگ برتر ایران گفت: سطح فنی بازی‌ ها در ایران نسبت به سال ‌های گذشته بهتر شده و هر چه می‌ گذرد کیفیت بازی‌ ها بهتر می‌ شود.

شفر با اشاره به اینکه ما موقعیت داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم و باختیم، گفت: به خاطر گل دژاگه باختیم و البته موقعیت ‌های ما تبدیل به گل نشد. ما اشتباه کردیم و توپ به او رسید و دژاگه گل زد. پاسی که به اشکان دژاگه رسید به خاطر تغییر تاکتیک تیم حریف نبود و به خاطر اشتباهات بازیکنان ما بود.

وی همچنین در خصوص شجاعیان نیز گفت: او بعد از مدت ‌ها مصدومیت برگشته است و خیلی بازیکن خوب و باشخصیتی است. باید تمرینات بدنی را با مربی بدنساز انجام دهد تا در هفته ‌های آینده بهتر بیشتر به ما کمک کند.

شفر سپس افزود: ما اشتباهی داشتیم و بازی به سمت راست عوض شد و ما اشتباه کردیم. من اشکان را از آلمان می ‌شناسم. او بازیکن خوبی است، این را هم باید بگویم که در نیمه اول شانس گلزنی نداشتیم و در نیمه دوم با تغییراتی که لحاظ کردیم، موقعیت‌های گلزنی داشتیم ولی در نهایت گل نشد

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال وینفرد شفر تراکتورسازی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (6 اردیبهشت)