Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:46:38 GMT

پاسخ طنز آمیز روسیه به تهدید توئیتری بولتون

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۷۱۲۹

پاسخ طنز آمیز روسیه به تهدید توئیتری بولتون

مسکو - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به توییت هشدار آمیز مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا درباره آینده دوستان نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در فیس بوک پاسخ طنز آمیز داد.

به گزارش ایرنا، جان بولتون بتازگی در توئیتی نوشته بود: کسانی که با نیکلاس مادورو زد و بند و توطئه می کنند تا مراجع دمکراتیک در ونزوئلا را خدشه دار کنند با پیامدهای اقدامات خود روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماریا زاخارووا سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه امروز در فیس بوک خود نوشت: مشاور امنیت ملی آمریکا می خواهد با دفترچه یادداشت و خودکار پیامدهای مدنظر را عملیاتی کند.
کنایه زاخارووا ظاهرا به عکسی بر می گردد که هفته گذشته در رسانه های آمریکا منتشر شد و سر و صدای زیادی بر پا کرد و بلافاصله هشدار روسیه را در پی داشت.
این عکس در زمان کنفرانس مطبوعاتی بولتون در واشنگتن منتشر شد و شایعاتی را مبنی بر اعزام نیروهای آمریکایی به کلمبیا (برای حمله به ونزوئلا) به دنبال داشت.
بولتون در آن تصویری دفتر یادداشتی در دست داشت که بر روی آن دو جمله «افغانستان از گفت وگو استقبال می کنیم» و «پنج هزار نیروی نظامی در کلمبیا» نوشته شده بود.
این مقام آمریکایی در کنفرانس مطبوعاتی هم گفت که همه گزینه ها درباره ونزوئلا را بررسی می کند.
اروپام*391**1346**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي زاخارووا بولتون ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در اظهارنظری به ایزوستیا گفت: نیرو‌های آمریکایی مستقر در خاک اوکراین، هماهنگی اجرای حملات تروریستی توسط اوکراینی‌ها را بر عهده دارند.

او در مورد سخنان پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون، اظهار داشت که نیرو‌های مسلح ایالات متحده درگیر آموزش ارتش نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) نیستند، بلکه فقط در لجستیک کمک می‌کنند و بر تامین تسلیحات نظارت می‌کنند.

زاخارووا افزود: بجای آن ارتش آمریکایی در اوکراین، فعالیت‌های دیگری از جمله، اجرای حملات تروریستی را هماهنگ می‌کند.

پیش از این نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه گفته بود که نیرو‌های مسلح اوکراین و ناتو نمی‌توانند کاری در میدان نبرد انجام دهند، بنابراین اوکراین به طور فزاینده‌ای به روش‌های تروریستی متوسل می‌شود.

زاخارووا در بخش دیگری از اظهاراتش به سخنان نانسی پلوسی، قانونگذار پیشین آمریکایی از حزب دموکرات که پوتین را پشت اقدامات معترضان جنگ غزه در آمریکا معرفی کرده بود، واکنش نشان داد و گفت: نانسی پلوسی گفته پوتین پشت معترضان فلسطینی در ایالات متحده است. این را نمی‌توان جز توهین به آمریکایی‌ها و نگرش تحقیر آمیز نسبت به دموکراسی تفسیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه