Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:48:43 GMT

سریع ترین گل به خودی تاریخ؛ ثانیه 13 لعنتی!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۷۱۶۳

سریع ترین گل به خودی تاریخ؛ ثانیه 13 لعنتی!

لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، در ثانیه 13 دیدار امشب تیمش مقابل آگسبورگ، دروازه تیمش را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن امشب در اولین دیدار هفته بیست و دوم بوندس لیگا، میهمان آگسبورگ است و تنها 13 ثانیه طول کشید تا این تیم گل اول بازی را دریافت کند.

بازیکنان آگسبورگ که بازی را آغاز کرده بودند، خیلی سریع یک حمله را از سمت چپ ترتیب دادند و فیلیپ مکس که با یک پاس رو عقب، قصد داشت بازیکن خودی را صاحب موقعیت کند اما این لئون گروتسکا بود که در تلاش به خط دفاعی بایرن، دروازه خودی را باز کرد و مانوئل نویر هم که غافلگیر شده بود، تنها نظاره گر عبور توپ از خط دروازه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل نه تنها برای بازیکنان بایرن، که برای آگسبورگی ها هم غافلگیر کننده بود و این مسئله حتی در شادی گل آنها هم دیده می شد. به این ترتیب، شاگردان نیکو کوواچ خیلی زودتر از آنچه انتظار می رفت، مجبور شدند بازی را برای زدن گل تساوی پی بگیرند.

 

 

 

 

 

آگزبورگ بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آگزبورگ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!