Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:43:52 GMT

لیگ برتر فوتبال| جدال پارس جنوبی و نساجی برای صعود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۷۲۸۸

لیگ برتر فوتبال| جدال پارس جنوبی و نساجی برای صعود

تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و نساجی مازندران امروز (شنبه) در حالی به مصاف هم می‌روند که با کسب سه امتیاز این مسابقه، می‌توانند در جمع هشت تیم بالای جدول حضور داشته باشند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز (شنبه) با بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و نساجی مازندران پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی در چهار هفته گذشته، دو شکست و دو تساوی کسب و به رده هفتم جدول سقوط کرده است. شاگردان مهدی تارتار که همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، انگیزه فراوانی برای کسب پیروزی برابر نساجی و بازگشت به رتبه ششم دارند. زرد و مشکی‌پوشان هفته آینده به مصاف استقلال می‌روند و بازیکنان این تیم تلاش می‌کنند با ارائه عملکردی خوب برابر نساجی، تارتار را برای قرار دادن نام آنها در بازی مقابل استقلال متقاعد کنند.

تارتار: سه امتیاز بازی با نساجی برای ما از نان شب هم واجب‌تر است

 

نساجی نیز از زمان حضور مجید جلالی روی نیمکت این تیم، مقابل ذوب‌آهن و تراکتورسازی به تساوی دست یافته و در رتبه نهم جدول جای دارد. نساجی با شکست پارس جنوبی با اختلاف سه گل، می‌تواند با 21 امتیاز به جایگاه هفتم جدول راه یابد و برای نخستین بار در این فصل، طعم حضور در نیمه بالایی جدول را تجربه کند.

برنامه دیدارهای باقی‌مانده هفته هجدهم لیگ برتر به شرح زیر است: (زمان برگزاری دیدار ذوب‌آهن - سایپا هنوز اعلام نشده است)

شنبه 27 بهمن

* پارس جنوبی جم – نساجی مازندران / ساعت 15:30– ورزشگاه تختی جم

یکشنبه 28 بهمن

* فولاد خوزستان – نفت مسجدسلیمان / ساعت 16 – ورزشگاه غدیر اهواز

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته هجدهم لیگ برتر در زیر آمده است:

پرسپولیس 2 - استقلال خوزستان صفر
صنعت نفت آبادان صفر - پدیده صفر
تراکتورسازی تبریز صفر- استقلال یک
پیکان صفر- سپاهان یک
سپیدرود رشت یک - ماشین‌سازی تبریز یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

 

انتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط مهدی تارتار مجید جلالی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران پارس جنوبی‌جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تارتار مجید جلالی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران پارس جنوبی جم مهدی تارتار مجید جلالی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضائی، رؤسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضائی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تأیید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آئین نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد بحث سامانه ارکان قضائی بود. در واقع این سامانه به روزرسانی و در دسترس مسئولان ذی‌ربط قرار گرفت. همچنین تصمیمات ارکان قضائی، سازمان لیگ فوتبال و کمیته داوران در چارچوب پیوست رسانه‌ای به موقع اعلام خواهد شد.

محمدنبی در پایان گفت: چیدمان داوران در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر با هماهنگی و نظارت کارگروه تعیین شده لازم الاجرا خواهد بود.

کد خبر 6087846

دیگر خبرها

  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند