Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - دیه‌گو سیمئونه در آستانه بازی تیمش در لالیگا از تمدید قرارداد خود با «روخی بلانکو» ابراز رضایت کرد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در زمین رایووایکانو در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از ماندن در این باشگاه ابراز رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید درباره تمدید قراردادش و این بازی گفت: در اتلتیکو و از زندگی در مادرید شاد هستم. ایده‌ای در ذهنم داشتم و با اعتماد به باشگاه و  آینده‌ای که معتقدم روشن خواهد بود، قراردادم را تمدید کردم. در این بین بازیکنان بیشترین تأثیر را در تصمیم من داشتند. به بازیکنانم ایمان کامل دارم و در واقع  آنها مرا  به سمت تمدید هُل دادند. ما می‌خواهیم  با هم پیشرفت کنیم و این بازیکنان باعث شده‌اند بهترین روزهای مربیگری خودم  را تجربه کنم. رقابت‌های  بزرگی را در پیش داریم و روزی نیست که از آنالیز آنچه انجام داده‌ام، دست بردارم. فوتبال و زندگی به امروزتان ارتباط دارد.

 وی در پایان اظهار داشت: شرایط کاستا بسیار بهتر شده و آماده بازگشت است. روحیه کاستا مثالزدنی به نظر می‌رسد. برخی می‌گویند او با موراتا زوج خط حمله خوبی تشکیل نخواهد داد، اما من نظر دیگری دارم.  هر دو به راحتی می‌توانند کنار هم بازی کنند، چون به آنها نیاز داریم.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!