Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@10:47:53 GMT

راز پربیننده بودن سریال «لحظه گرگ و میش»

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۷۶۵۸

 فرید سجاد حسینی بازیگر سریال "لحظه گرگ و میش" درباره داستان این مجموعه گفت: فیلمنامه این سریال را خانم مونا انوری‌زاده نوشته است و با صحبت‌هایی که با آقای همایون اسعدیان (کارگردان) مجموعه داشتند، مبنا بر این بود که نگاه بی‌طرفانه در تعریف جنگ داشته باشیم و احساسات و تمایلات خود را که دوست داریم هر لحظه پیروز جنگ باشیم را کنار بگذاریم؛ البته در پایان جنگ ما پیروز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد حسینی که خود کارگردان است درباره معیار تولید یک سریال دفاع مقدس موفق که می‌تواند در جذب مخاطب درست عمل کند، گفت: عناصر زیادی در این زمینه دخیل هستند که می‌توان از بیان صادقانه و درست‌گویی وقایع نام برد. همچنین باید به فرار از شعارها و بایدها و نبایدها در این راستا اشاره کرد. ما باید در نظر بگیریم که در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و نمی‌توانیم از برخی مقررات و خط قرمزها عبور کنیم؛ البته می‌توان برای نشان دادن برخی مسائل از ترفندهایی استفاده کرد؛ برای مثال خواهر و برادری در این سریال نمی‌توانند موقع وداع همدیگر را در آغوش بگیرند و در فضای این سریال آقای اسعدیان ترفند قشنگی برای این کار ایجاد کرد.

او درباره اینکه سریال «لحظه گرگ و میش» نگاه واقع‌بینانه‌ای به دوران دفاع مقدس داشته است، اظهار کرد: این سریال جنگ را تا زمانی که به ثمر می‌رسد و پیروز می‌شویم را با تمام سختی‌ها و تلخ‌کامی‌هایش به شکل صمیمانه و خوب تصویر کرده است.

سجادی حسینی درباره بازیگران تازه‌کاری که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند، بیان کرد: ما در «لحظه گرگ و میش» بازیگران جدید نداشتیم اما برخی کم‌تجربه بودند؛ البته نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و آقای اسعدیان هم آن‌ها را به خوبی هدایت کردند.

او ادامه داد: مردم ما سلیقه خود را دارند و در یک شرایط خاص اجتماعی زندگی می‌کنند و میزان توقع‌شان هم بی‌بند و بار و پراکنده نیست به همین دلیل این سریال توانست مخاطب را جذب کند و بسیاری این سریال را دوست دارند، آن را دنبال و یا نفی و تأیید می‌کنند. قصه این سریال فراز و فرودهایی دارد، حتی برخی از بینندگان از تعداد زیاد مرگ و میرهای این سریال دلشان گرفته است.

سجادی حسینی خاطرنشان کرد: خوش ساخت بودن، بازی و دکور واقع‌گرایانه، صحنه‌های درست، کارگردانی خوب و بیان صادقانه در جذب مخاطب برای این سریال تأثیر داشته است.

او با بیان اینکه سریال «لحظه گرگ و میش» ۵۰ قسمت است و حدوداً تا اواسط اسفند ماه به روی آنتن می‌رود، گفت: من نمی‌دانم برای قصه این سریال از چه منابعی استفاده شده اما می‌دانم که به طور کامل تحقیق کرده‌اند و زحمت کشیده شده است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنگ دفاع مقدس جمهوری اسلامی دوران دفاع مقدس مرگ بازی بازی دوران دفاع مقدس لحظه گرگ و میش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهم‌تر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهم‌ترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه