Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:37:10 GMT

عقده گشایی کور

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۷۸۲۲

عقده گشایی کور

روزنامه کیمیای وطن در ستون سرمقاله امروز ش مطلبی را باعنوان ' عقده گشایی کور' به قلم مظفر حاجیان منتشر کرد.

در این مطلب آمده است: درست دو روز از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، زمانی که سیلی سخت ملت ایران استکبار و همپالگی های منطقه آیش را گیج و مبهوت کرده بود و پنبه تمام نقشه‌های شان را زده شده یافتند، از طرفی موج عظیم رسانه‌ ای نشات گرفته از حضور مردم ایران زمین در جشن چهل سالگی، سرتیتر اخبار گردیده و عظمت یک ملت در تحریم را به رخ می‌ کشید، نیز زمانی که رهبر فرزانه این ملت ایستاده با صدور پیامی آغاز گام دوم انقلاب را کلید زدند، دشمن شکست خورده بمنظور انحراف افکار و تحت الشعاع قراردادن آنچه در این شرایط سخت گذشت دست به عقده گشایی کوری زد که لعن و نفرین آزادیخواهان جهان را بر انگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامگاه چهارشنبه 24 بهمن ماه یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند، طی یک عملیات تروریستی در جاده خاش - زاهدان هدف حمله انتحاری قرار گرفتند که در این عملیات انتحاری 27 نفر از مرزبانان کشور به شهادت رسیدند و تعدادی مجروح گردیدند. که البته گروهک تروریستی موسوم به « جیش ‌الظلم » با انتشار بیانیه ‌ای مسئولیت حمله انتحاری در سیستان و بلوچستان را بر عهده گرفت. اما به کوری چشم دشمنان این جنایت ضد ملی که برای انتقام از حضور مقتدرانه ملت بزرگ و دشمن‌ شکن ایران با هدایت سرویس ‌های جاسوسی استکبار جهانی و عوامل فریب‌ خورده و خبیث آنها طراحی و اجرا شد، نه تنها در اراده راسخ ملت یکپارچه ایران در دفاع از انقلاب اسلامی خللی وارد نمی‌ کند که عزم ملی را برای مبارزه بی امان با تروریسم راسخ ‌تر از همیشه خواهد کرد. بی تردید، جنایت دشمنان در سیستان و بلوچستان لکه ننگ دیگری بر کارنامه سیاه حامیان اصلی تروریسم در کاخ سفید، تلآویو و ایادی منطقه ‌ای آنان از جمله حکومت سعودی و نمایش عمق استیصال و درماندگی مزدوران جنایتکار و ایادی دشمنان ملت ایران، همچنین اعلام شکست یک سال برنامه ‌ریزی فشرده دولت آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی است. اقدام تروریستی کور جیش الظلم، همزمان با یاوه ‌گویی آمریکا و برخی دولت ‌های منطقه‌ ای مبنی بر حمایت ایران از تروریسم انجام می‌شود. در حالیکه شواهد و مدارک حاکی از این است که گروهک‌ های تروریستی فعال در منطقه، اصالتاً شناسنامه آمریکایی- سعودی دارند. آمریکا و اذنابش که یک سال برنامه ریزی نمودند و خبر از روزهای پایانی جمهوری اسلامی را داده بودند و رسماً اعلام می ‌داشتند ایران موفق به برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب نخواهد شد! اما علیرغم همه نقشه‌ های شوم از جمله تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه‌ای و ...هیچیک از آرزهایش عملی نشد از شدت عصبانیت دست به جنایتی هولناک زد که البته این جنایت کار را بر او سنگین ‌تر و طبل رسوایی ‌اش پرصدا تر و فرا گیرتر گردید و خواهد گردید. امروز اجساد پاک شهدای این ترور کور با حضور هم مردمی که حماسه چهلم را آفریدند تشییع خواهد شد اما عاملان این جنایت باید منتظر باشند تا نتیجه اقدام ناجوانمردانه خود را ببینند و عبرتی شوند برای دیگران! اما اقدام تروریستی نشان از ذلت شدیدی است که دشمنان دارند و می ‌دانند در مقابل این ملت هیچند و کاری از پیش نمی‌ برند .
7141/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مطبوعات اصفهان سرمقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • شکست پس ۲۰۰ روز جنایت | چرا اسرائیل به اهدافش نرسید؟
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است