Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ارتش سوريه با حمله به مواضع گروه هاي تروريستي در شمال غرب استان "حماه"، تلفات سنگيني به آنها وارد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه "سانا"، در پي نقض آتش بس مربوط به منطقه کاهش تنش در ريف حماه در مرکز سوريه، واحدهايي از ارتش سوريه امروز جمعه با راکت مواضع تروريست هاي "حزب الترکستاني" و "جبهه النصره" را در روستاهاي شرق حماه هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين حمله شمار زيادي از تروريست هاي وابسته به اين دو گروه تروريستي کشته و زخمي شدند و چند قبضه سلاح و تجهيزات آنها نيز منهدم شد.
در حومه شمالي حماه نيز نيروهاي سوري شماري از تروريست هاي وابسته به گردان هاي العزه را که قصد نفوذ به شرق شهرک الطامنه را داشتند، به هلاکت رساندند.
بحران در سوريه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎هاي تروريستي مورد حمايت عربستان، آمريکا و متحدانشان براي تغيير معادلات منطقه به نفع رژيم صهيونيستي آغاز شد.
ارتش سوريه با مقاومت مردم اين کشور توانست گروه تروريستي داعش را در اين کشور شکست دهد و باقيمانده ديگر گروه هاي تروريستي نيز درحال نابود شدن هستند.
ورود کاروان کمک هاي انسان دوستانه به حومه دير الزور در شرق سوريه
کارواني از کمک هاي انسان دوستانه با هماهنگي دولت سوريه و روسيه وارد حومه دير الزور در شرق سوريه شد.
کاروان کمک هاي امدادي با همکاري دولت سوريه، سازمان هلال احمر و مرکز هماهنگي روسيه امروز جمعه از طريق گذرگاه الصالحيه وارد شهرک "هجين" در حومه جنوب شرقي دير الزور شد.
پيش از اين «محمد ذياب» هماهنگ کننده رسانه اي جمعيت هلال احمر سوريه گفته بود: نظاميان آمريکايي و نيروهاي دموکراتيک سوريه مانع عبور کاروان کمک هاي انساندوستانه و کالاهاي ضروري براي مردم منطقه "هجين" مي شوند.
آمريکا و همپيمانانش، از اوت 2014 به بهانه مبارزه با گروه تروريستي داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگي با دولت سوريه، ائتلافي به اصطلاح بين المللي تشکيل داده اند که تاکنون بسياري از شهروندان بي گناه سوري را به خاک و خون کشيده اند.
دولت سوريه بارها با ارسال نامه هايي به دبير کل سازمان ملل و رئيس شوراي امنيت از آنها خواسته است به جنايت هاي ائتلاف آمريکايي در سوريه پايان دهند.
116/117
کليدواژه بحران سوريه حماه سوريه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان

آفتاب‌‌نیوز :

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

فارس نوشت: طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند