Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با بیانیه مهم رهبر انقلاب اسلامی به جوانان در چهل‌سالگی انقلاب اظهار کرد: رویکردهایی که رهبر معظم اعلام نمودند عملاً چند هدف گذاری را در پی دارد. اول باید بپذیریم که اجرای هفت بندی که رهبری آنان را ذکر کردند به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت نیاز دارد. علاوه بر آن تحقق اهداف و اجرای سیاست‌گذاری به همکاری همه قوا نیاز دارد؛ بنا بر این انتظار داشتن از یک قوه با محدودیت امکانات و اختیارات و موازی کاری‌های از سوی دیگر قوا مشکل ایجاد می‌کند، همه قوا باید برای اجرایی شدن این موضوع به میدان بیایند و کمک کنند تا اهداف محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عملاً این اهداف اعلام شده تنها راه برون رفت ما است همه قوا، همه ارکان، همه بنیان‌ها، حوزه‌های علمی و اجرایی باید کمک کنند تا این اهداف محقق شوند.

این نماینده سابق مجلس گفت: ما باید قبول کنیم که می‌توان دولت آرمانی و هدف‌های اسلامی داشت و به موانع و مشکلات توجه نکرد. موانع داخلی و خارجی ما محدود به ترامپ هم نیست؛ چرا که همواره عدم همکاری با ایران در خارج وجود داشت به طور مثال الان تحت عنوان قانون ضد کارتل می‌خواهند قیمت گذاری انرژی را به دست بگیرند.

وی ادامه داد: باید قبول کنیم که باید با همه امکاناتمان هم مادی و هم معنوی به میدان بیایم تا به یک همپوشانی برسانیم و کمک هم باشیم.

وی افزود: امروز دنیای فناوری به ما علامت می‌دهد که اثرگذاری از خیابان به مجامع بین‌الملل رسیده است؛ بنابراین امروز همه مردم کشور باید به وحدت برسند. گروه‌های علمی، اجتماعی و سیاسی به عنوان گروه‌های مرجع باید خودشان را مجهز کنند.

ندیمی در پایان با اشاره به مخاطب نامه رهبری که جوانان بودند گفت: الان سرمایه گذاری بر جوانان در اولویت است؛ همان طور که دشمن هم می‌خواهد بر روی جوانان ما برای رسیدن به اهدافش سرمایه گذاری کند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان معتقد است اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در استان خوزستان این حوزه را یکپارچه می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تدوین و اجرای صحیح طرح ملی آمایش سرزمینی ورزش، اظهارکرد: دو مؤلفه نیازهای ورزش کشور و توزیع عادلانه از شاخصه‌های بارز طرح آمایش سرزمینی محسوب می شود که تحقق این طرح و اجرای دقیق و سالم آن ورزش کشور را به سمت و سوی یکپارچه‌ای می‌برد.

حمید بنی تمیم بیان کرد: طرح آمایش ورزش از نگاه جزیره ای به ورزش می‌کاهد و ساختار ورزش را منسجم‌تر می‌کند و رویای دیرینه ورزش یعنی یکپارچه سازی را محقق می‌کند.

او در ادامه افزود: به عبارتی با اجرای طرح آمایش، پراکندگی ساخت و ساز، پرداختن به غیر ضرورت ها و دخالت های غیر کارشناسی، تصمیمات اشتباه در جانمایی اماکن، ساز و ساخت و موارد فنی در حوزه ورزش تقلیل پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت اجرای طرح در استان خوزستان نیز گفت : با تلاش همکارانم در اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و با مشارکت سایر ارگان ها نقطه زنی این طرح پیش رفته است و اطلاعات و داده ها جمع آوری شدند.

وی تصریح کرد: استان خوزستان با تکیه بر طرح ملی آمایش سرزمینی می‌تواند به نقطه مطلوب استفاده از ظرفیت های خود برسد.

سکاندار ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان با اشاره به ظرفیت های استان، افزود: سال هاست ظرفیت های فوق العاده استان خوزستان به سبب تصمیمات پراکنده و مسیر نامطلوب هدر رفته است که اجرای این طرح کمک شایانی به یکپارچه سازی ورزش خواهد کرد و علاوه بر استفاده بهینه از سخت افزار ورزش، دستگاه های اجرایی را در یک مسیر واحد قرار خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری