Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@22:52:42 GMT

سارق ATM دانشجوی پزشکی از آب در آمد!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۸۶۵۰

سارق ATM دانشجوی پزشکی از آب در آمد!

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ مجید عسگرنیا در توضیح این خبر، گفت: ساعت ۴ و نیم صبح بیست سوم بهمن ماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری در حال گشت زنی بودند که مشاهد کردند فردی در حالی که کلاه و دستکش در دست دارد جلوی یک عابر بانک ایستاده است که ماموران به رفتار وی مشکوک می شوند.

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس با اشاره به ا ینکه ماموران برای رفع ظن مدتی رفتار وی را تحت مراقبت قرار می دهند، گفت: متهم به محض اینکه متوجه حضور ماموران در نزدیکی خود می شود بلافاصله سوار یک دستگاه خودروی سواری شده و از محل می گریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران به تعقیب متهم پرداخته و موفق به دستگیری وی می شوند ، گفت: پس از دستگیری فرد متواری مجدداً ماموران به همان محل قبلی مراجعه و متوجه می شوند که متهم چند سوراخ را با مته بر روی دستگاه ATM ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل و در تحقیقات فنی اقرار کرد که با اقتباس از فیلمی قصد داشته که پول های داخل ATM را سرقت کند.
سرهنگ عسگرنیا با اشاره به اینکه متهم دانشجوی پزشکی است، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند

به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز یکشنبه گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان چهار برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس ۲ دلاری، ۲ برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷۶ میلیون ریال وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس