Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مالکی نژاد در حاشیه رونمایی از پلاک خیابان شهید مکیان که جمعه شب در قم برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قم گفت: اجرای طرح پلاک دار کردن خیابان و یا کوچه های شهر به نام یکی از شهدا، اقدام ارزشمندی است که توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم انجام می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: این سیاست بسیار خوبی است که از این طریق می توانیم تمامی کوچه ها و یا خیابان هایی که مزین به نام شهدا نیست را، نامگذاری کرده و از برکت آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: موضوع نامگذاری کوچه یکی از اقدامات اولیه است که انجام می شود و در گام بعدی باید بچه های مسجد تلاش کرده تا آن شهید را شناخته و به دیگران هم معرفی کنند.

مالکی نژاد گفت: بسیاری از شهدا در محله های قم هستند که مردم محل آنها را نمی شناسند و از این طریق آن شهید معرفی شده و وصیتنامه های آنها بیرون آمده و مورد مطالعه قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: سیره شهدا باید توسط بچه های مسجد دنبال شود و بتوانند خصوصیات شهید محل خود را بررسی و معرفی کنند.

وی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: این کانون ها نیز می توانند نقش موثری در پیشبرد کارها داشته باشند و با ارتباط گیری با خانواده شهدا، به معرفی شهید و الگو گیری از آن بپردازند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده شورای اسلامی شهر شهرداری قم مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند