Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-26@10:05:21 GMT

بهترین مقاصد گردشگری داخلی در نوروز

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۸۸۴۹

تعطیلات عید فرصت مناسبی برای گردش و تفریح است و شروع سال جدید با مسافرت می تواند اتفاق لذت بخش تری باشد. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال همه ما ذوق و شوق شروع سال جدید را داریم و تلاش می کنیم به بهترین شکل این روزها را در کنار خانواده جشن بگیریم.

بسیاری از هموطنان برای تعطیلات عید در تدارک سفر هستند و انتخاب یک مقصد مناسب برای سفر نوروزی یکی از دغدغه های گردشگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه می خواهید به کجا سفر کنید؟ قصد سفر داخلی یا خارجی را دارید؟ همه این ها مسائلی است که باید پیش از سفر بررسی کنید.

در این مطلب به معرفی دو جزیره پر طرفدار کشورمان پرداخته  ایم. با توجه به اینکه بهار یکی از بهترین زمان ها برای سفر به جنوب کشور می باشد از اینرو تور کیش و تور قشم هم مسیرهایی هستند که بیش از هر زمان دیگری در نوروز میزبان مسافران و گردشگران می باشد.

 

در واقع با افزایش سفرهای نوروزی، از آنجایی که کیش و قشم در صدر مقاصد گردشگری داخلی قرار دارند و بخاطر پر طرفدار بودن این دو جزیره، در صورتیکه قصد سفر به این جزایر را برای عید دارید بهتر است که سریعتر دست به کار شوید و برای خرید تورهای نوروزی اقدام کنید.

آژانس مسافرتی آرشین پرواز یکی از آژانس های فعال در زمینه تورهای داخلی و خارجی است و شما مسافران عزیز برای رزرو تور می توانید با کارشناسان آرشین پرواز تماس حاصل نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم اقدام به رزرو تور کنید.

همانطور که پیش تر گفتیم تور کیش نوروز 98 یکی از تورهای جذاب در میان گردشگران داخلی است. جزیره ی زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد در دل آب های خلیج فارس همچون نگینی می درخشد و به بهشت گردشگران داخلی معروف است.

دلایل زیادی وجود دارد که شما را راغب کند تا به کیش سفر کنید؛ از سواحل زیبا و مکان های دیدنی گرفته تا مراکز خرید و تفریحات مهیج. کیش در طول سال میزبان بیش از یک میلیون گردشگر است و آنچه که بیش از هرچیزی گردشگران را به سمت کیش می کشاند سواحل زیبا و تفریحات متنوع و جذاب آن است.

جزیره ی کیش سواحل زیبا و تمیزی دارد که وجود تفریحات متنوع این سواحل را پر از هیجان کرده است.

ساحل مرجان کیش یکی از معروفترین سواحل کیش است که بخاطر وجود آلاچیق و برخی امکانات رفاهی می توانید برای رفع خستگی و تماشای آب شفاف و زلال دریا در کنار مرجان ها و صدفهای رنگارنگ به اینجا بیایید.

پارک ساحلی میرمهنا که در بلوار دریا قرار دارد بزرگترین پارک تفریحی کیش است. تماشای دریا و غروب آفتاب را در این ساحل از دست ندهید.

همچنین در ساحل کشتی یونانی، ساحل مرد ماهیگیر و ساحل سیمرغ می توانید علاوه بر تماشای آبی دریای خلیج فارس از نمادهای معروف کیش هم دیدن کنید.

ولی جذاب ترین بخش بازدید از سواحل، تفریحات دریایی متنوع و ورزش های پرهیجان است که به سفر شما حس و حالی دیگر می دهد.

 

پس در سفرتان به کیش تفریحات مهیج را از دست ندهید؛ از جمله این تفریحات می توان پاراسل سواری، پرواز با گلایدر، فلای بورد، شاتل، بنانا، اسکوتر برقی، اسکوتر زیر دریایی، جت اسکی، کیبل اسکی و ... را نام برد که تجربه هر کدام قطعا سفرتان را به یاد ماندنی تر خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است در صورتیکه قصد سفر با تور قشم نوروز 98 را داشته باشید، این سفر هم به اندازه کیش می تواند جذاب باشد. چرا که همان تفریحات کیش را در قشم می توانید با قیمتی پایین تر تجربه کنید. علاوه بر اینکه قشم به شلوغی و زرق و برق کیش نیست و میتوانید سفری پر از آرامش را داشته باشید.

همانطور که می دانید مراکز خرید قشم به ارزان بودن معروف است و شما در بازارها و مراکز خرید قشم می توانید خریدی با کیفیت و به صرفه را تجربه کنید.

شاید قشم به اندازه کیش شناخته شده نباشد و لی جاذبه های و بناهای تاریخی قشم خیلی بیشتر از کیش است و زمان زیادی را باید صرف کنید تا از همه آن ها دیدن کنید.

 

از جمله مکان های دیدنی قشم می توان جنگل های دریایی حرا، دره ستارگان، غار نمک، تنگه چاهکوه، لاک پشت های پوزه عقابی، جزایر ناز، آب انبار بی بی، غار خربس، قلعه پرتغالی ها، سد گوران، بام قشم، گورستان های تاریخی قشم، کاسه سلخ،پارک کروکودیل ها، آکواریوم پروانه طلایی و روستاهای تاریخی از جمله روستای لافت و روستای توریان اشاره کرد.

در پایان لازم به ذکر است برای رزرو تورهای داخلی و خارجی می توانید به سایت آژانس مسافرتی آرشین پرواز مراجعه کنید و یا با کارشناس مربوطه تماس حاصل نمایید؛ کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

آدرس وب سایت: http://www.arshinparvaz.com

آدرس : تهران –  خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت هتل وان فوریه 2024

شاید برایتان جالب باشد که بدانید قیمت هتل وان در مقایسه با هتل‌های داخلی نه تنها گرانتر نبوده بلکه در برخی موارد ارزان‌تر نیز خواهد بود. بنابراین با کمی مدیریت هزینه‌ها می‌توانید یک سفر عالی با بودجه‌ای مناسب کشور زیبای ترکیه داشته باشید.

آشنایی با هتل‌های وان و قیمت رزرو آن‌ها

در چند سال گذشته وان نسبت به قبل تغییرات بسیاری داشته و هتل‌ها، مراکز خرید و مجتمع‌های تفریحی بسیاری در آن ساخته شده است. از این رو شما برای سفر به این شهر مشکل چندانی برای رزرو هتل نخواهید داشت. در ادامه با تعدادی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های وان آشنا خواهیم شد.

هتل الیت ورد وان

هتل الیت ورد وان یکی از هتل‌های پنح ستاره در این شهر است که هزینه رزرو آن از شبی حدود پنج میلیون تومان آغاز می‌شود. هتل 230 اتاق و واحد اقامتی دارد که می‌توانید متناسب با تعداد نفرات خود ان‌ها را انتخاب کنید. تمامی اتاق‌های هتل عایق صدا دارد تا شما نهایت سکوت و آرامش را در زمان اقامت خود تجربه کنید. استخر سرپوشیده، حمام ترکی، مرکز سونا، ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام، فروشگاه‌های متعدد و همکاری با پرسنلی حرفه‌ای و دوره دیده از امکانات این هتل به شمار می‌رود.

هتل دابل تری بای هیلتون

یکی دیگر از هتل‌های عالی و درجه یک در وان با پنج ستاره هتل دابل تری بای هیلتون است. این هتل تنها چند قدم با دریاچه وان فاصله داشته و اتاق‌های آن چشم انداز بسیار زیبایی دارند. همچنین رستوران بین المللی و کافه 24 ساعته هتل به شما این امکان را می‌دهد غذاهای ترکی، ایتالیایی، فست فود یا میان وعده‌هایی لذیذ نوش جان کنید. می‌توانید خودرو بدون راننده اجاره کنید و خودتان در شهر رفت و آمد کنید. فضای سبز زیبا، آرایشگاه، پارکینگ رایگان، استخر، سونا، صرافی و وسایل بدنسازی از امکاناتی است که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت هتل وان تری بای هیلتون از شبی حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان آغاز می‌شود.

هتل گرند وان

هتل گرند وان یک هتل سه ستاره است که درکنار قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، اقامتی آرام و لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. هتل یک رستوران آلاکارته و یک بار 24 ساعته دارد تا شما برای سرو غذا یا نوشیدنی نیازی به خروج از هتل نداشته باشید. اگر سفر شما به وان یک سفر کاری است، این هتل با امکاناتی مانند سالن کنفرانس مجهز به تمامی تجهیزات می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. اتاق‌های سینگل، دبل و تریپل از جمله اتاق‌های هتل است که می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید.

از جمله امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان پر سرعت، کرایه خودرو بدون راننده، خدمات مخصوص معلولین و صندوق امانات اشاره کرد. هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل از شبی حدود دو میلیون تومان آغاز می‌شود.

رزرو هتل وان اینترنتی

هیچ چیز مانند یک محل اقامت بد نمی‌تواند شیرینی سفر را به کام شما تلخ کند. از این رو سعی کنید قبل از آغاز سفر محل اقامت خود را رزرو کرده و از کیفیت آن مطمئن شوید. اگر فکر می‌کنید رزرو هتل در وان و پرداخت قیمت هتل وان کار سخت و پیچیده‌ای است، سخت در اشتباه هستید.

با کمک سایت علی بابا شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین هر هتلی در شهر وان را انتخاب کرده، هزینه یک شب اقامت آن را به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و آن را رزرو کنید. رزرو هتل در وان نیز مانند هتل‌های داخلی انجام می‌شود. شما در علی بابا می‌توانید هتل‌های موجود در وان به همراه امکانات و ویژگی‌های هرکدام را بخوانید. هتل مورد نظرتان را برای اولین روز سفر انتخاب کرده و رزرو کنید. هزینه رزرو با کارت بانکی و با تومان پرداخت می‌شود و شما نیازی به جابه‌جایی و انتقال پول از تومان به لیر نخواهید داشت.

کد خبر 846937 برچسب‌ها بازار خودرو

دیگر خبرها

  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا