Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:37:57 GMT

ناکامی اسکی‌بازان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۸۹۹۸

ناکامی اسکی‌بازان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان

تهران - ایرنا - عنوان پنجاه و ششم «پوریا ساوه شمشکی»، بهترین جایگاهی بود که ملی پوشان اعزامی اسکی ایران به رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در رشته مارپیچ بزرگ کسب کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون اسکی، ساوه شمشکی که در دور مقدماتی مسابقات توانسته بود امتیاز بهتری نسبت به سایر ورزشکاران ایران کسب کند در مرحله دوم رقابت های اسکی آلپاین با مدت زمان یک دقیقه و 26 ثانیه و 86 صدم ثانیه در جایگاه هفتادم قرار گرفت و از رسیدن به مرحله بعد مسابقات بازماند؛ در این مسابقه 98 اسکی باز در خط شروع حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این دور «الکس پینتورو» از فرانسه با مدت زمان یک دقیقه و 9 ثانیه و 97 صدم ثانیه اول شد، مارسل هرشر اتریشی با 10 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست، دوم شد و هنریک کریستوفرسن نروژی با 18 صدم ثانیه اختلاف با نفر نخست عنوان سوم را کسب کرد.
ساوه شمشکی در پایان رقابت های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در رشته مارپیچ بزرگ در مجموع نتوانست جایگاهی بهتر از پنجاه و ششم کسب کند.
در این رقابتها 169 اسکی باز در دو مسابقه انتخابی و نهایی حضور داشتند که 121 نفر آنها در رنکینگ قرار گرفتند.
مرجان کلهر، عاطفه احمدی، فروغ عباسی، صدف ساوه شمشکی و میترا کلهر، بهنام کیاشمشکی، مرتضی جعفری و محمد ساوه شمشکی دیگر اسکی بازان ایرانی بودند که نتوانستند در رقابت های سوئد نتایج درخشانی کسب کنند.
مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان از که از 15بهمن ماه آغاز شده است فردا (یکشنبه) به پایان می رسد.
ورزشی ** 2052**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسكي قهرماني جهان ساوه شمشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های کافا، تیم ملی دختران زیر 19 سال ایران موفق شد در سومین دیدار خود از سد ترکمنستان بگذرد و حالا در آستانه قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

شاگردان جهان نجاتی که پیش از این ازبکستان و ترکمنستان را از پیش برداشته بودند، عصر امروز از ساعت 14:30 به وقت تهران، به مصاف تاجیکستان رفتند و در نهایت با 5 گل این تیم را از پیش برداشتند.

گلهای ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.

همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!