Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@08:35:46 GMT

بيوگرافي سروش رفيعي + عکس‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۰۹۵

بيوگرافي سروش رفيعي + عکس‌ها

خبرگزاري آريا -

سروش رفيعي تل‌گري بازيکن فوتبال‎
سروش رفيعي تل‌گري بازيکن فوتبال اهل ايران است که سابقهٔ بازي براي فجر سپاسي، فولاد خوزستان، تراکتورسازي، پرسپوليس و الخور را دارد.
چکيده‌اي از بيوگرافي سروش رفيعي
نام کامل: سروش رفيعي تل‌گري
مليت: ايران
تاريخ تولد: 4 فروردين 1369 (1990/3/24)
محل تولد: شيراز، ايران
حرفه: بايکن فوتبال
پست: هافبک
قد: 177 سانتي متر
وزن: 72 کيلو گرم
پاي تخصصي: راست
باشگاه کنوني: پرسپوليس
شماره پيراهن در باشگاه پرسپوليس: 7
شماره پيراهن در تيم ملي ايران: 17
سروش رفيعي بازيکن فوتبال ايراني متولد 4 فروردين 1369 در شيراز و اصالتا لر است، او تک پسر است و يک خواهر بزرگتر و يک خواهر کوچکتر از خودش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروش رفيعي سابقهٔ بازي براي فجر سپاسي، فولاد خوزستان، تراکتورسازي، پرسپوليس و الخور قطر را دارد.
سروش رفيعي بازيکن پرسپوليس تهران مي باشد که هوادران اين تيم به او علاقه‌ي فراواني هم در بازي هم در اخلاق دارند.

سروش رفيعي
ازدواج سروش رفيعي
سروش رفيعي هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.
افتخارات سروش رفيعي
فجرسپاسي
ليگ آزادگان (1):90–1389
فولاد
ليگ برتر خليج فارس (1):93–1392
پرسپوليس
ليگ برتر خليج فارس (1):96–1395
فردي
تيم سال ليگ برتر خليج فارس (3):93–1392، 95–1394، 96–1395

سروش رفيعي تل‌گري
دوران باشگاهي
او دوران خود را با فجر شهيد سپاسي شيراز شروع کرد و به آنها کمک کرد تا رتبه خود را در ليگ برتر فوتبال ايران 91–1390 ارتقاء دهند. بعدها او به فولاد خوزستان پيوست.
تراکتورسازي
در تابستان سال 1394 رفيعي قراردادي دو ساله را با تراکتورسازي صرف گذراندن دورهٔ سربازي در باشگاه به امضا رساند.
پرسپوليس
در 9 ژانويه 2017، رفيعي قراردادي 6 ماهه را با باشگاه پرسپوليس در ليگ برتر خليج فارس به امضا رساند. به او شماره 7 داده شد، که قبلاً به افتخار اسطوره بازنشسته باشگاه علي پروين بايگاني شده بود. او در شهرآورد 84 تهران مقابل استقلال گلزني کرد.
الخور
در تابستان 1396، رفيعي با قراردادي يک ساله به الخور قطر پيوست و در اين تيم شمارهٔ 7 را به تن مي‌کرد. در پايان فصل باشگاه الخور يک بازيکن جايگزين براي رفيعي جذب کرد و او قراردادش را با اين باشگاه تمديد نکرد.
بازگشت به پرسپوليس
سروش رفيعي در 18 تير 1397 با قراردادي يک و نيم ساله، به پرسپوليس بازگشت. در توافق ميان او و باشگاه پرسپوليس، قرار شد به دليل محروميت انتقالاتي پرسپوليس، او يک نيم‌فصل در تيم فولاد خوزستان بازي کند و از نيم‌فصل دوم ليگ هجدهم براي پرسپوليس به ميدان برود.
دوران ملي
او به تيم ملي فوتبال ايران در اکتبر 2014 توسط کارلوس کي‌روش فراخوانده شد. او اولين بازي خود را در يک بازي مقابل کره جنوبي در 18 نوامبر 2014 انجام داد. او در تاريخ 30 دسامبر 2014 توسط کارلوس کي‌روش به ترکيب ايران در جام ملت‌هاي آسيا 2015 فراخوانده شد.
ورود سروش رفيعي به دنياي فوتبال
سروش رفيعي فوتبال را از دوران کودکي، سن 7 سالگي و در مدرسه فوتبال افشين پيرواني آغاز کرد. او توانست در زير 12 سال به عنوان بهترين بازيکن ميدان شناخته شود و از همان کودکي طرفدار تيم پرسپوليس بوده است.

سروش رفيعي تل‌گري بازيکن فوتبال‎
حواشي سروش رفيعي
کارت معافيت از سربازي سروش رفيعي در جريان جنجال کارت معافيت بازيکنان فوتبال باطل شد.
سروش رفيعي از همان روزهاي نخستين گفت تخلفي نکرده چراکه در سال 89 به خاطر کفالت پدرش که مدارک آن هم موجود است، کارت معافيت خود را گرفت.
قصه رفيعي اين بود که در سال 89، با توجه بيماري سخت پدرش و همينطور شرايط خانواده اش که تحت نظر کميته امداد امام خميني (ره) بودند، کفالتش را در مرداد 89 گرفت.

سروش رفيعي

سروش رفيعي و پدر و مادرش
گردآوري: بخش ورزشي بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟