Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه دستاوردهای هنر آموزان مرکز فنی و حرفه ای و هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان چالدران در این شهرستان گشایش یافت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  این نمایشگاه با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، توسعه صنایع دستی، تشویق مهارت آموزان به کار آفرینی و کمک به بازار یابی در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان چالدران گشایش یافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه هنرآموزان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان چالدران که حاصل تلاش بیش از ۵۰ نفر از کار آموزان می باشد که نمونه کارهای خود را در غرفه های مختلف به نمایش گذاشتند.

احمدی رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان چالدران در حاشیه افتتاح این در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با اروم نیوز، گفت: این نمایشگاه در ۲۵ غرفه که حاصل توانمندی و تولیدات هنر آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای چالدران بوده در بخش صنایعدستی، صنایع پوشاک، تولیدات دامی و داروهای گیاهی راه اندازی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالدران نیز در گفتگو با اروم نیوز گفت: تعداد ۸۵ اثر در موضوعات پر طره، طبیعت ،جانداران و مناظر توسط ۸ نفر از هنرمندان و فعالان هنرهای تجسمی به نمایش گذاشته شده است.

اصغری تصریح کرد: ارائه آموزش نقاشی و طراحی به کودکان و نوجوانان و غرفه کتاب با موضوعات مختلف از جمله دیگر بخش های این نمایشگاه می باشد.

این نمایشگاه به مدت یک هفته جهت بازدید عموم علاقمندان دایر می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه