Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش در فصل جاری سری A راضی است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در اولین بازی از هفته بیست‌وچهارم سری A ایتالیا با برتری 3 بر صفر مقابل فروزینونه پایین جدولی، اختلاف خود در صدر جدول را با ناپولی دوم جدولی به 14 امتیاز افزایش دادند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»، گفت: تیم از حیث آمادگی جسمانی در حال رشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به غیر از سکسکه‌ای که مقابل پارما - تساوی 3 بر 3 - داشتیم، کارمان را در سری A خوب انجام داده‌ایم. ما مشکلاتی که به خاطر تعطیلات زمستانی به وجود آمده بود را کنار زدیم و اکنون در فرم و شکل خوبی برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا هستیم.

سرمربی یوونتوس با اشاره به بازگشت لئوناردو بونوچی و جورجو کیه‌لینی از مصدومیت به ترکیب بانوی پیر در این بازی اظهار داشت: وقتی بازیکنان از مصدومیت بازمی‌گردند، به نظرم بهتر است که آنها را از ابتدا در ترکیب بگذاریم و اجازه دهیم آزادانه بازی کنند.

آلگری در خصوص مهاجم آرژانتینی‌اش که در این بازی بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی راه‌راه‌ پوشان تورین بازگشت و اولین گلش در سری A از ماه نوامبر را هم به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: برای پائولو خوشحال هستم چرا که مهاجمان با گلزنی زنده هستند. یوونتوس نیاز به بازیکنانی دارد که بین خطوط بازی کنند و دیبالا گزینه خیلی خوبی برای این منظور است.

وی افزود: تنها مسئله این است که ما چند سالی بود که تنها یک مهاجم داشتیم، اما حالا دو مهاجم داریم. این بدین معناست که چیدمان ترکیب تیم اکنون کمی متقاوت از قبل است، از این‌رو فضای زیادی برای مانور دادن باقی نمی‌ماند، اما من پیش از این هم دیبالا را زیرنظر داشتم و باید بگویم حرکات و پاس‌های او خوب بود و او تنها خیلی خوب گل نمی‌زد.

جدول رده‌بندی سری A ایتالیا

آلگری همچنین در خصوص بازی چهارشنبه شب شاگردانش در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در خانه اتلتیکومادرید است، تصریح کرد: بازی مقابل اتلتیکومادرید خیلی دشوار خواهد بود. ما باید محتاط باشیم و منتظر زمان مناسبی برای گلزنی باشیم. خیلی مهم است که ما در ورزشگاه واندامتروپولیتانو به گل برسیم، در غیر این‌صورت کار برای صعود از این مرحله دشوار خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه در بازی با اتلتیکو به نتیجه لازم برسیم بستگی به چیزهای زیادی دارد، اینکه چه کسی در پست مدافع راست و چه کسی در پست هافبکی ایفای نقش خواهد کند که آزادانه حرکت خواهد کرد. داگلاس کاستا هم به ترکیب تیم بازخواهد گشت. به نظرم بازی با اتلتیکو بازی خیلی فیزیکی خواهد شد.

سرمربی بانوی پیر همچنین در خصوص اظهارنظر فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس که گفته این باشگاه پیش از این سعی کرده بود مائورو ایکاردی را به خدمت بگیرد، گفت: ایکاردی مهاجم نوکی است که گل‌های زیادی می‌زند. او بازیکن جوانی است و راه زیادی پیش‌روی خود دارد، اما همیشه می‌گویم برای ارزیابی یک بازیکن باید به عنوان سرمربی با او تمرین کرده باشید. استعدادیاب‌ها دیدگاه متفاوتی نسبت به سرمربی دارند.

انتهای پیام/  

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا آلگری سری آ اتلتیکو مادرید یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا آلگری سری آ اتلتیکو مادرید یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا آلگری سری آ اتلتیکو مادرید یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد