Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از ایرانیان مقیم آلمان، در یک درخواست اینترنتی از شرکت هواپیمایی « ایران ایر» خواستند که خطوط پرواز مستقیم در مسیر تهران - مونیخ -تهران را برقرار کند.

به گزارش ایسنا، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مونیخ، فراخوان تهیه شده از سوی برخی از ایرانیان مقیم آلمان از شرکت هواپیمایی «ایران ایر» در خصوص برقراری پرواز مستقیم در مسیر تهران - مونیخ -تهران را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، متن این درخواست به شرح زیر است:

همانطور که اطلاع دارید، پرواز مستقیم مونیخ- تهران (توسط شرکت هواپیمایی ماهان) از ماه فوریه ۲۰۱۹ به دلایل سیاسی و تحریم، دیگر برقرار نمی‌باشد.
پس از ممنوعیت پرواز شرکت هواپیمایی ماهان، هیچ پرواز مستقیمی میان تهران و مونیخ وجود ندارد. طبق بررسی‌های صورت گرفته، ۸ ایرلاین خارجی با پرواز غیرمستقیم (توقف در کشور ثالث)، جایگزین شرکت هواپیمایی ماهان می‌باشند. اما، از یک طرف هزینه بالای بلیط (در صورت برابر بودن میزان بار و پرواز+توقف با شرایط پرواز ماهان ایر) و از طرف دیگر مدت زمان بسیار طولانی پرواز+توقف (در کشور ثالث) موجب بازگشت شرایط سخت سابق (پیش از برقراری پرواز مستقیم ماهان ایر) برای اکثر مسافران مونیخ-تهران شده است. حتی در صورت استفاده از ایرلاین‌های ارزان قیمت مانند پگاسوس ایرلاینز، عواملی مانند میزان بار کمتر (‌۲۰ یا ۲۳ کیلو) و مدت زمان طولانی توقف در کشور ثالث باعث پر هزینه شدن سفر خواهند شد. نه تنها ایرانیان مقیم، بلکه تعداد زیادی از ایرانیان داخل کشور که جهت دیدار بستگان، امور تجاری و پزشکی قصد سفر به ایالت‌های جنوبی آلمان را دارند، نیز دچار سختی خواهند شد.

به همین دلیل، نامه‌ای جهت ارسال درخواست به ایرلاین هما از طرف جمعی از ایرانیان مقیم شهر مونیخ آماده شده است که لینک آن به شرح زیر است

https://secure.avaaz.org/de/community_petitions/Iran_Air_CEO_We_want_direct_flight_between_Tehran_and_Munich_again/?lqkLXnb

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران ایر ايران و آلمان تحریم ماهان ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در چلسی باب میل پوچتینو پیش نمی‌رود. با وجود تلاش‌های این مربی آرژانتینی برای بهبود شرایط تیمش، اما همچنان شایعاتی در مورد اخراج او در پایان فصل به گوش می‌رسد.

با در نظر گرفتن این موضوع، نام هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، اکنون به‌عنوان یک نامزد محتمل برای جایگزینی همتای خود در چلسی مطرح شده است.

بر اساس گفته کریستین فالک، خبرنگار آلمانی نشریه بیلد، فلیک دوست دارد در لیگ برتر مربی‌‌گری کند و برای این کار به شش تیم بزرگ این لیگ نیم‌نگاهی دارد. او قبل از سرمربی‌گری تیم ملی آلمان با تاتنهام مذاکراتی داشته است.

گزینه چلسی هم بسیار جالب است، چراکه او پس از اخراج فرانک لمپارد از باشگاه، با آبی‌ها مذاکره کرده و بین او و مارینا گرانوسکایا، مدیر سابق چلسی، تماس تلفنی برقرار شده است اما به این دلیل که او در آن زمان در بایرن مونیخ وضعیت خوبی داشت، تصمیم گرفت این پیشنهاد را قبول نکند.

با این حال در آن زمان هم گزینه چلسی برای او جذاب بود و اکنون هم این علاقه وجود دارد. در سمت دیگر آبی‌ها هم می‌دانند فلیک مایل به هدایت این باشگاه است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اخبار جدیدی مرتبط با این موضوع به گوش برسد.

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه