Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@13:44:01 GMT

مراسم تشییع شهید لرستانی مدافع وطن برگزار می‏‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۹۸۴۱

مراسم تشییع شهید لرستانی مدافع وطن برگزار می‏‌شود

به گزارش ایکنا از لرستان، جزئیات مراسم تشییع و بزرگداشت شهید عبدالرضا بروجی، از شهدای لرستانی حادثه تروریستی زاهدان اعلام شد.
بر اساس این گزارش پیکر شهید عبدالرضا بروجی ظهر امروزشنبه، 27 بهمن در زادگاه خود مسجدجامع شهر چمن‌سلطان الیگودرز بدرقه خواهد شد و محفل بزرگداشتی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع وطن روز یک‌شنبه، بیست و هشتم بهمن ساعت ۹ صبح در بروجرد برگزار می‌شود این در حالی‌است که امام جمعه و فرماندار شهرستان بروجرد از عموم مردم جهت حضور در این مراسم دعوت کرده‌اند.

یاداور می‏‌شود، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش‌العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری شامگاه چهارشنبه، بیست و چهارم بهمن یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسدارانرا منفجر کرد.
در این حادثه تروریستی که به‌وسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش ـ زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی شهید مدافع وطن تشییع و خاکسپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مشرق، معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

عکس/ مراسم تشییع پیکر معلم

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد